آخرین اخبار

31. خرداد 1395 - 7:16   |   کد مطلب: 5428
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: نمایش خیابانی برگرفته از قصص قرآنی و احادیث در شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،سید ایرج کاظمی‌جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در نیمه دوم ماه رمضان اظهار داشت: محافل انس با قرآن با همکاری مؤسسه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی،هنری مصلاهای شهرها برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه شهرستان تلاش شده است ویژه برنامه‌های ماه رمضان در هر چهار بخش اجرا شود.

وی با بیان اینکه تفسیر و تدبر قرآن در مصلاهای دهدشت، دیشموک، سوق و قلعه‌رئیسی برگزار می‌شود افزود: برنامه‌های قرانی دیگری از قبیل تواشیح و محفل انس با قرآن در مصلاهای دیشموک و سوق برگزار می‌شود.

کاظمی‌جو با اشاره به اهمیت محافل انس با قرآنی و نقش در رشد و توسعه فرهنگی شهرستان تصریح کرد:برگزاری چنین محافلی می‌تواند بر تداوم نشست‌های انس با قرآن در دیگر ماه‌ها کمک کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، اجرای طرح تهذیب،کتابت قرآن،و نمایش خیابانی را از دیگر برنامه‌های این اداره فرهنگی در نیمه دوم ماه رمضان عنوان کرد.

وی افزود: انجمن فیلم شهرستان موضوعاتی که متناسب با رمضان باشد،مانند بهره‌گیری از قصص قرآنی، احادیث و روایات و داستان‌های دینی را در اولویت اجرا قرار می‌دهند.

به گفته کاظمی‌جو نخستین اجرای نمایش خیابانی فردا شب در دیشموک خواهد بود.

کاظمی‌جو بیان کرد:شب شعر مناسبتی با عنوان «شبی، شعری، شهیدی» در شب‌های قدر با حضور شاعران برجسته شهرستان و استان برگزار می‌شود./فارس

انتهای پیام

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک