آخرین اخبار

31. خرداد 1395 - 7:09   |   کد مطلب: 5426
مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: سال گذشته پنج میلیارد و 650 میلیون ریال از صندوق‌های صدقه در سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،فروزنده مدیر کمیته امداد شهرستان از درآمد پنج میلیارد و 650 میلیون ریالی کمیته امداد شهرستان از محل صندوق‌های صدقه در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این مبلغ از 21 هزار صندوق صدقه در سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

امرالله فروزنده با اشاره به توصیه دین اسلام در جهت کمک به محرومان و هدایت انگیزه کمک‌های مالی تصریح کرد:کمیته امداد به همین منظور اقدام به نصب صندوق‌های صدقه در میادین و معابر عمومی،توزیع در منازل و اماکن کرده است.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه درآمد حاصل از صندوق‌های صدقه برای کمک هزینه ازدواج مددجویان،اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به جامعه هدف،ابن سبیل و بخش درمان و فرهنگ هزینه می‌شود میانگین درآمد ماهانه صندوق‌های صدقه در سال گذشته را 462 میلیون ریال عنوان کرد.

این مسؤول تصریح کرد: 9 هزار و 568 خانوار با جمعیت بالغ بر 25 هزار و 700 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد این شهرستان استفاده می‌کنند.

وی،رویکرد کمیته امداد را سازنده و امیدوار خواند و تصریح کرد: تمام تلاش این نهاد بر این است که با یک استراتژی با اهمیت توانمندسازی و خودکفایی مددجویان را دنبال کند.

امرالله فروزنده اجرای طرح‌های اشتغالزایی را از جمله برنامه‌های توانمندسازی مددجویان دانست و گفت:اجرای این طرح‌ها با تسهیلات کم بهره انجام می‌شود.

به گفته فروزنده طرح‌های اشتغال کمیته امداد پایدار بوده و همین سبب خودکفایی خانوارهای برخوردار از طرح و خروج از چرخه حمایت کمیته امداد می‌شود./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک