آخرین اخبار

25. خرداد 1395 - 17:27   |   کد مطلب: 5399
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه خبر داد:
آمادگی کامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه در صورت بروز حادثه
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران از آمادگی جمعیت هلال احمر این شهرستان از لحاظ امداد رسانی در صورت وقوع حادثه خبر داد و گفت: همه امکانات مورد نیاز برای امداد رسانی در انبار جمعیت هلال احمر شهرستان موجود است و خوشبختانه هیچ مشکلی در این خصوص نیست.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران از آمادگی جمعیت هلال احمر این شهرستان از لحاظ امداد رسانی در صورت وقوع حادثه خبر داد و گفت: همه امکانات مورد نیاز برای امداد رسانی در انبار جمعیت هلال احمر شهرستان موجود است و خوشبختانه هیچ مشکلی در این خصوص نیست.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه متاسفانه بعضی از مسئوولین وظایف هلال احمر را نمی شناسندافزود: وظایفی که بر عهده این نهاد است صرفاً امداد رسانی به حوادثی مانند آتش سوزی، تصادف و دیگر موارد است و حوادث مربوط به دام و کشاورزی و مواردی از این دست، از وظایف ما نیست.

 

رهبریان حمایت از آسیب دیدگان نظامی و غیرنظامی، آمادگی در برابر سوانح، کمک به بهبود بهداشت و سلامت جامعه و گسترش اصول هفت گانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر را از وظایف مهم این نهاد بین المللی و عام‌المنفعه برشمرد.

 

وی گفت: مجوز لازم برای احداث یک پایگاه امداد و نجات در مسیر جاده قلعه رئیسی – دیشموک اخذ و ۸۵ میلیون تومان از اعتبارات اولیه آن نیز جذب شده است که انشالله بزودی عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد.

 

رهبریان همچنین تعمیر و تجهیز پایگاه امداد جاده ای فیلگاه، تعمیر و بازسازی کف و دیوارها و مهمانسرای اداره شهرستان را، از دیگر کارهای در دست اقدام جمعیت هلال احمر شهرستان نام برد.

 

رهبریان در پایان خواستار همکاری و تعامل مسئولین شهرستان با این نهاد جهت انجام خدمات بهتر به مردم شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک