آخرین اخبار

16. خرداد 1395 - 15:17   |   کد مطلب: 5376
مراسم تودیع مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک با حضور مسؤولان برگزار شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در نشستی به بهانه تودیع مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک در دفتر شورای اسلامی شهر دیشموک با حضور شورای اسلامی شهر و شهردار و رئیس آموزش و پرورش دیشموک برگزار شد.

 با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از جمله دستگاه‌هایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلامی و ترویج فرهنگ اعتقادی، بنیان نهاده شده وجود و حضور آن برای هر منطقه‌ای لازم و ضروری است.

با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و تبلیغ دین در این ماه ضروری و واجب به نظر می‌رسد نبود مدیر برای تبلیغات اسلامی شهر دیشموک مشکلی بزرگ است.

امروز که تنها نشست تودیع بود و معارفه‌ای وجود نداشت ایرج پذیرش رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: انصافا حجت‌الاسلام درسته  از ترویج و تبیین فرهنگ اسلامی در منطقه دیشموک کوتاهی نداشت.

وی گفت: حجت‌الاسلام درسته در همه مراسمات مذهبی از هیچ تلاش و کوششی در خصوص تبلیغ دین کوتاهی نکرد.

جبار روشن شهردار دیشموک گفت: حجت‌الاسلام سید غلامحسن درسته فردی متعهد به برگزاری مراسمات مذهبی بود و در برگزاری تمام مراسمات مذهبی سنگ تمام گذاشت و هیچگونه کم‌کاری نداشت.

هوشنگ پیروزی عضو شورای اسلامی شهر دیشموک در این نشست گفت: حجت‌الاسلام سید غلامحسن درسته به عنوان مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک در مدت ۹ سال حضور خود در این سمت به منطقه دیشموک خدمت کرد.

وی گلایه‌ای از مسؤولان شهر دیشموک داشت و گفت: مسؤولان در هنگام معارفه‌ها از خود شوق و شور نشان می‌دهند اما هنگام تودیع افراد را به امان خدا رها می‌کنند و حتی برای خداحافظی هم حالی از طرف نمی‌پرسند.

 اکنون تا اطلاع ثانوی سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک بدون مسؤول خواهد بود و امیدوارم که سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه جهت جایگزین کردن مدیر جدید در آستانه ماه مبارک رمضان اقدام کند.
انتظار می‌رود که تبلیغات اسلامی منطقه دیشموک با داشتن جمعیتی افزون بر ۶ هزار نفر تعطیل نشود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک