آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1395 - 17:16   |   کد مطلب: 5253
رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد
معضل نبود بانک ملی در چاروسا
رئیس شورای اداری چاروسا گفت: نبود بانک ملی در چاروسا یک معضل اساسی برای مردم و کارکنان دولت است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  حیات پرواز  نشست با سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته معلم اظهار داشت: هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت،زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

 

رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه به نبود بانک ملی در قلعه‌رئیسی اشاره و تأکید کرد: منطقه چاروسا با وجود 25 هزار نفر، دارای 700 فرهنگی معلم آموزش و پرورش، دارای حساب پرداخت مددجویان کمیته امداد، حساب پرداخت شهرداری قلعه رئیسی است که دارای حساب بانک ملی هستند.

 

وی افزود: باید برای دریافت سفته بانکی و یک کارت عابر بانک ملی مسیر طولانی را طی کرد تا مشکلات خدماتی این بانک برطرف شود.

 

پرواز با بیان اینکه متأسفانه مردم برای استفاده از خدمات این بانک باید به شهر دهدشت 70 کیلومتر و شهر دیشموک 35 کیلومتر را طی کنند تصریح کرد: برای یک کار بسیار کوچک استفاده از بانک ملی باید مسیر بسیار طولانی را طی کنند که سبب اذیت شدن و نگرانی مردم می‌شود.

 

رئیس شورای اداری چاروسا خاطرشنان کرد: کلیه ظرفیت موجود برای افتتاح یک شعبه بانک ملی را شهر قلعه رئیسی دارد و امیدواریم مدیرعامل و استاندار برای این مشکل مردم چاره‌ای بیاندیشند./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک