آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1395 - 22:26   |   کد مطلب: 5218
حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به غارت مبلغ 2 میلیارد دلار از پول های بلوکه شده ایران به بهانه پرداخت غرامت به خانواده های تفنگدارا قربانی شده آمریکایی در حادثه 1983 بیروت، گفت: غارت اموال بیت المال ملت توسط کدخدا نشان از ماهیت و هویت ذاتی آن ها است که با سرقت و چپاول اموال و منابع دیگران به زندگی حیوانی و شیطانی شان ادامه دهند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام امرالله اندرزیان در گفتگو با این پایگاه خبری با اشاره به غارت مبلغ 2 میلیارد دلار از پول های بلوکه شده ایران به بهانه پرداخت غرامت به خانواده های تفنگدارا قربانی شده آمریکایی در حادثه 1983 بیروت، گفت: غارت اموال بیت المال ملت توسط کدخدا نشان از ماهیت و هویت ذاتی آن ها است که با سرقت و چپاول اموال و منابع دیگران به زندگی حیوانی و شیطانی شان ادامه دهند.

 

اندرزیان افزود: موضع ملایم و نرم بعضی از مسئولین در مقابل خباثت و جنایت آمریکا در قضیه غارت اموال مورد قبول نیست.

 

وی افزودتصریح کرد: برجام نه تنها نعمت نبود بلکه از آثار زیان بارش تحقیر و توهین به ملت در قضیه غارت اموال و زیر سوال رفتن عزت و اقتدار و پررو نمودن عرب های مرتجع به ویژه حاکمان قرون وسطایی سعودی بوده است .

 

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: اندیشه حاکم بر سردمداران کاخ سفید اندیشه صهیونیستی است که به گفته قرآن نسبت به هیچ عهد و پیمانی وفا نمی کنند و عهد شکنی جز هویت آن هاست. 

 

اندرزیان ادامه داد: اجازه رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای برای این بود که بعضی از مسئولین به ماهیت غیر انسانی و غیر قابل اعتماد غرب به خصوص آمریکا پی ببرند نه اینکه برجام های دیگری برای به زانو در آوردن ملت ایران و از بین بردن ارزش های انقلاب و پایمال کردن خون شهیدان طراحی شود بلکه تنها نسخه نجات اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل جدی است.
 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های شیطان تصرف سنگر ها به صورت گام به گام و تدریجی است گفت: آمریکایی ها با مذاکره ساختگی و لبخند های تصنوعی و دروغین به دنبال سلطه بر ایران اسلامی است و در برجام معلوم شد که آن ها با حیله و تزویر آمده و هیچگونه صداقتی در گفتار و رفتارشان وجود ندارد.

 

این مدرس حوزه و دانشگاه در پایان یادآور شد که اندیشه انقلابی مورد تایید مقام معظم رهبری نه با معامله برد برد سازگاری دارد و نه با لبخند های بی ثمر و نه با هزینه کردن بیت المال و نه با ایستادن کنار پرچمی که نماد کفر، شکر و ظلم به ملت خای مظلوم است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک