آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 20:50   |   کد مطلب: 5173
در جام نوروز پیشکسوتان /
تیم فوتبال استقلال بهمئی فاتح شد
مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام نوروز شهرستان بهمئی با حضور ۵تیم در شهرک گچ بلند بهمئی و با قهرمانی تیم فوتبال استقلال بهمئی به پایان رسید.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزازش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام نوروز شهرستان بهمئی با حضور ۵تیم در شهرک گچ بلند بهمئی و با قهرمانی تیم فوتبال استقلال بهمئی به پایان رسید.

مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام نوروز شهرستان بهمئی با حضور ۵تیم در شهرک گچ بلند بهمئی برگزار شد.

تیم های فوتبال استقلال بهمئی،طوفان شهرک گچ بلند، کشاورز بهمئی، اتحاد گچ بلند و فولاد بهمئی در این مسابقات حضور داشتند که در پایان تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی با مربی گری عینعلی حسینی جمال قهرمان شد.

مسئول برگزاری این مسابقات در مراسم پایانی و اهدای جوایز گفت: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در امر ورزش و خودسازی، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام شهرستان بهمئی و به منظور سلامت جسمی، روحی و روانی پیشکسوتان این مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد.

امان اله جاوید تصریح کرد: با توجه دوره ای بودن مسابقات، دو تیم استقلال بهمئی وفولاد بهمئی در بازی آخر به عنوان فینال مقابل هم قرار گرفتند.

وی گفت: تیم استقلال بهمئی در بازی فینال با تک گل شمس اله دهقان به پیروزی رسید و قهرمان مسابقات شد.

در پایان این مسابقات به تیم استقلال بهمئی به عنوان قهرمان مسابقات ،تیم فولاد بهمئ به عنوان تیم اخلاق و حسینیجمال به عنوان بهترین مربی مسابقات جوایزی اهدا شد.

 

IMG-20160408-WA0333 IMG-20160408-WA0333 IMG-20160407-WA0303 estghlal

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک