آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 20:44   |   کد مطلب: 5172
نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس گفت:‌ چرا نباید از دولت و رئیس‌جمهور سؤال کرد، با این شیوه نظارت مجلس زیر سؤال می‌رود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزازش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس گفت:‌ چرا نباید از دولت و رئیس‌جمهور سؤال کرد، با این شیوه نظارت مجلس زیر سؤال می‌رود.

 

 حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس در نشست علنی در تذکری شفاهی اظهار داشت: تمام نمایندگان و مردم شاهدند که این دولت با بهانه چینش کابینه، بحث برجام و انتخابات مدتی است مردم را سرگرم کرده و با تمام وعده‌هایی که می‌دهند در حال حاضر نیز وعده‌های دروغین پس از برجام را می‌دهد.

 

وی افزود: چرا نباید از این دولت سؤال کنیم، چرا از رئیس‌جمهور نباید سؤال کنیم؟ آیا با این شیوه نظارت مجلس زیر سؤال نمی‌رود؟ متأسفانه روز به روز وضعیت مردم و اشتغال جوانان بدتر می‌شود تا جایی که خود آقایان به این مشکل اذعان می‌کنند.

 

بزرگواری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: همه طرح های عمرانی که گره‌گشای مردم بودند متأسفانه تعطیل شدند. ماده ۱۸۰ را نمایندگان ملت در برنامه پنجم توسعه به تصویب رساندند تا مناطق محروم به طور متوازن توسعه یابند اما تاکنون یک ریال در راستای این ماده در سال ۹۴ اختصاص نیافته است. مجلس باید در این زمینه به وظیفه خودش عمل کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک