آخرین اخبار

23. فروردين 1395 - 19:45   |   کد مطلب: 5166
مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه خبر داد:
احداث روشنایی معابر در 35 روستای کهگیلویه
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه از احداث روشنایی معابر در 35 روستای کهگیلویه بزرگ خبرداد و افزود: برای تأمین روشنایی معابر این روستاها بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، خسرو پرویزی مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران از احداث روشنایی معابر در 35 روستای کهگیلویه بزرگ خبرداد و افزود: برای تأمین روشنایی معابر این روستاها بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان کهگیلویه گفت: در سال گذشته 183 پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر  150 میلیارد ریال در شهرستان کهگیلویه اجرایی شد.

 

پرویزی با اشاره به اینکه امسال نیز 50 روستای کهگیلویه بزرگ از نعمت روشنایی معابر برخوردار می‌شوند اعتبار پیش‌بینی شده برای انجام این پروژه را بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه تدابیر ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف برای کاهش هدرروی انرژی در این شهرستان اندیشیده شده‌است تصریح کرد: 40 کیلومتر کابل خودنگهدار در این ارتباط جایگزین شبکه‌های سیمی شده‌است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه میزان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه  از مشترکان برق را بیش از 60 میلیارد ریال عنوان کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک