آخرین اخبار

15. فروردين 1395 - 17:58   |   کد مطلب: 5094
تاکنون23نفر از جمله مسئول وقت محاسبه عوارض شهرداری گچساران، مسئول درآمدهای شهرداری و عضو شورای این شهر به عنوان متهم اول تا سوم پرونده اختلاس شناخته شدند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، به نقل از دادستانی شهرستان گچساران، تاکنون23نفر از جمله مسئول وقت محاسبه عوارض شهرداری گچساران، مسئول درآمدهای شهرداری و عضو شورای این شهر به عنوان متهم اول تا سوم  پرونده اختلاس شناخته شدند.

22 هزار و 500 فقره پرونده موجود در بایگانی واحد شهرسازی شهرداری گچساران توسط بازرسی استان بررسی شد، در این بررسی، مشخص شد باند قدرتمندی در شهرداری گچساران با همدستی دلالان، از کسانی که برای ساخت و ساز به این مجموعه مراجعه می کردند پول های کلان می گرفتند، بدون اینکه این مبلغ به حساب شهرداری واریز شود.

متهم ردیف اول پرونده ع تقوی نیا کارشناس وقت محاسبه عوارض شهرداری فیش های جعلی را دریافت و با ترفندهای کامپیوتری و امضای رییس اداره تامین اجتماعی پرونده جعل می کرد.

اسدپور متهم ردیف دوم وظیفه جمع آوری فیش های بانکی و کنترل آنها را به عهده داشت و با تایید فیش های جعلی و صدور برگ تاییدیه و استفاده از سند مجعول مبلغی را به جیب خود می ریخت.

ناصح فرد متهم ردیف سوم و عضو شواری شهر گچساران با استفاده از موقعیت خود در این رابطه و به صورت نامشروع مبلغی را دریافت می کرد.

آقایان س تقی پور(بازنشسته شهرداری) م شهریاری، ح عسکری، پ مظفری، ح شعبانی، ت برنجکار از کارکنان شهرداری گچساران و ک هوشیار(کارمند اخراجی بانک کشاورزی) م صادقی، م مظفری، م زندیان، نجیمی گشتاسب، س کریمی پناه، احمدی دیزگانی همگی دارای شغل آزاد به عنوان متهمان ردیف چهارم شناخته شدند.

این افراد از متقاضیان حق پروانه، حق تمدید، حق تفکیک پایانکار و با استفاده از اسناد و فیش های جعلی و همچنین جعل تاییدیه شهرداری از مردم پول دریافت می کردند.

الف رحمانی، ذ رحمانی اصل، م اسدی ارخلو، م کاویانی و خانم درخشان متهمان ردیف پنجم شناخته شدند، این افراد فیش های جعلی را به شهرداری گچساران می بردند و با متهمان ردیف اول و دوم باند همکاری می کردند.

برآورد اولیه اختلاس هفت میلیارد ریال است که با توجه به بازگرداندن وجه مورد اختلاس به حساب شهرداری و پرداخت ضرر، در پنجم اسفندماه گذشته قراربازداشت موقت ناصح فرد و مظفری به قرار وثیقه دو میلیارد و  500 میلیون ریال تبدیل شد و هر دونفر به طور موقت از زندان آزاد شدند، همچنین ع تقوی نیا و الف اسدپور با همین مبلغ شش روز مانده با سال جدید آزاد شدند.

بنا به این گزارش تقوی نیا مبلغ یک میلیارد و 598 میلیون ریال، ناصح فرد 917میلیون ریال، اسدپور یک میلیارد و855 میلیون ریال و مظفری نارگ 679 میلیون ریال اختلاس کردند واین در حالی است که پرونده همچنان در دست پیگیری است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک