آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 20:30   |   کد مطلب: 5087
رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه خبر داد:
انجام بیش از 5 هزار گشت مشترک نوروزی در کهگیلویه
رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 هزار و 674 مورد گشت مشترک در سطح این شهرستان انجام شده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید آرمین رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تعداد 5 هزار و 674 مورد گشت مشترک از واحدهای صنفی و مراکز تفریحی، اقامتی و پذیرایی در این شهرستان انجام شده است.

 

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه تصریح کرد: طرح گشت‌های نوروزی با همکاری صنعت، معدن و تجارت،اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

 

آرمین با بیان اینکه 145 فقره پرونده تخلف طی این مدت تشکیل شده است، افزود: تعدادی از پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و حکم صادر شده است.

 

وی تخلفات صورت گرفته را در حوزه بهداشت و درمان و کالا و خدمات دانست و گفت: 17 پرونده تخلف بهداشتی و درمانی تاکنون مورد رسیدگی قرار گرفته است.

 

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه با بیان اینکه در رسیدگی به پرونده‌ها بدون اغماض صورت خواهد گرفت تصریح کرد: گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی و تیم‌های بازرسی تعزیرات حکومتی تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.

 

آرمین در ادامه افزود: بازرسان تعزیرات حکومتی در تعطیلات نوروزی از واحدهای عرضه کالاهای پر تقاضا اعم از قنادی، آجیل فروشی، پوشاک و مراکز عرضه مواد غذایی بازدید و با متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک