آخرین اخبار

23. اسفند 1394 - 1:48   |   کد مطلب: 4996
رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه مطرح کرد
شاخص آسفالت روستایی در کهگیلویه 41 درصد است
رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه در جمع خبرنگاران شاخص آسفالت روستایی در شهرستان کهگیلویه را 41 درصد دانست و گفت: سال جاری 10 کیلومتر جاده روستایی در بخش چاروسا آسفالت شده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی‌اصغر تارم رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه در جمع خبرنگاران شاخص آسفالت روستایی در شهرستان کهگیلویه را 41 درصد دانست و گفت: سال جاری 10 کیلومتر جاده روستایی در بخش چاروسا آسفالت شده است.

 

رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه اظهار کرد:مسیر ارتباطی دهدشت به قلعه‌رئیسی نیازمند ارتقاء از درجه فرعی به راه اصلی است.

 

وی طول این مسیر را 65 کیلومتر دانست و گفت: برای ارتقاء این مسیر ارتباطی از فرعی درجه یک به اصلی 600 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

 

تارم با اشاره به وضعیت نامناسب جاده دهدشت به قلعه‌رئیسی تصریح کرد: بهسازی سه کیلومتر از این مسیر با اعتبار اولیه 30 میلیارد ریال 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی را از جمله پروژه‌های در حال انجام شهرستان برشمرد و گفت: هم‌اکنون پروژه‌ جاده روستاهای بلربیشه، چهاب، پاپر، کوشک، پیربادامی، فیلگاه و بویری فعال است.

 

تارم تصریح کرد: بهسازی 20 کیلومتر از جاده روستاهای حومه غربی با اعتبار 30 میلیارد ریال در دست اقدام است و در صورت تأمین اعتبار تا پایان تیرماه 95 تکمیل خواهد شد.

رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه افزود: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار بخش مرکزی از راه آسفالته برخوردار هستند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک