آخرین اخبار

20. اسفند 1394 - 17:18   |   کد مطلب: 4983
نماینده ” کهگیلویه بزرگ ” با تبریک به سردار ” هاشمی ” منتخب این حوزه انتخابیه ابراز امیدواری کرد وی بتواند در انجام امور نمایندگی موفق باشد .
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، ” علی محمد بزرگواری ” که در جمع کهگیلویه ای های بزرگ مقیم تهران سخن می گفت با بیان اینکه همواره این آرزو را از خداوند متعال داشتم و دارم که ” خدایا ما را شرمنده مردم نکن ” گفت : امیدوارم سردار هاشمی منتخب مردم کهگیلویه بزرگ هم با اقداماتش شرمنده مردم حوزه انتخابیه نشود .

 

وی با تشریح علل ثبت نام نکردن در این دوره از رقابت های مجلس شورای اسلامی افزود : در برابر فشار همه عزیزان و دوستان و مردم کهگیلویه بزرگ مقاومت کردم چرا که معتقد بودم و هستم پس از دو دوره نمایندگی باید فرصت را به دیگران داد تا ذائقه مردم عوض شود و چرخش نخبگان شکل گیرد .

 

نماینده “کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ” در مجالس هشتم و نهم با تاکید بر اتمام برنامه ها و طرح های نیمه تمام در این حوزه انتخابیه ادامه داد : امیدواریم سردار هاشمی منتخب کهگیلویه بزرگ با آن سابق درخشان در حوزه های عمرانی و سازندگی بتوانند در مجلس بدرخشند و مشکلات را حل نمایند.

 

بزرگواری با تاکید بر اینکه از خوشحالی مردم کهگیلویه که پس از پیروزی سردار هاشمی ابراز شد خوشحال هستم گفت : خود را در این خوشحالی و امید ایجاد شده در میان مردم برای رفع مشکلات شان شریک می دانم.

 

عضو کمیسیون کشاورزی با تبریک پیروزی قاطع به ” تاج گردون ” منتخب مردم ” گچساران و باشت ” افزود : اگر آقای ” تاج گردون ” در تهران ثبت نام می کرد قطعا در لیست اصلاح طلبان بود و چون نیروی شناخته شده ای هم است براحتی نفر دوم یا سوم منتخبین تهران با آراء میلیونی می شد اما وی در ” گچساران و باشت ” بدترین تهمت و توهین ها و فحش ها را به جان خرید و خورد تا به منطقه و استان خدمت کند که جا دارد صمیمانه از ایشان تشکر کنم.

 

وی همچنین با تبریک به آقای ” زارعی ” منتخب بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از خدمات و تلاش های وی برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه اش تشکر کرد و گفت : دوران انتخابات و شعارها تمام شده و امیدوارم نمایندگان استان در مجلس دهم با همدلی و رفاقت در راستای توسعه استانتلاش نمایند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک