آخرین اخبار

4. اسفند 1393 - 10:18   |   کد مطلب: 495
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
شناسایی و بازجویی تعدادی از مظنونان قتل عاطفه صالح زاده
مظنونان شناسایی شده با همکاری دستگاه قضایی مورد بازجویی قرار گرفته و می گیرند و موضوع قتل این دانش آموز بشدت تحت پیگیری بوده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم با همکاری مردم و دستگاه قضایی به نتیجه نهایی برسیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و بازجویی از تعدادی مظنونان به قتل دختر 17 ساله دانش آموز این استان با هماهنگی دستگاه قضایی خبرداد.

 
" سردار غلامعباس غلامزاده " گفت: با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کارآگاهان مجرب نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ، تعدادی از مظنونان قتل " عاطفه صالحی مقدم " شناسایی و موردبازجویی قرار گرفته اند.
 
وی با تاکید براینکه حضور مظنونان و بازجویی از آنها بمعنای " مجرم " بودن آنان نیست ، اظهارداشت: به مردم و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد قول می دهیم که تیم های پلیسی از هیچ کوششی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این قتل فجیع دریغ نکرده و نخواهند کرد.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مظنونان شناسایی شده با همکاری دستگاه قضایی مورد بازجویی قرار گرفته و می گیرند و موضوع قتل این دانش آموز بشدت از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان تحت پیگیری بوده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم با همکاری مردم و این دستگاه به نتیجه نهایی برسیم.
 
غلامزاده با تشریح قتل " عاطفه صالحی مقدم " در یاسوج ، خاطرنشان کرد: از زمان تماس خانواده مقتول تاکنون از هیچ کوششی برای به نتیجه رسیدن تلاش ها دریغ نکرده و نخواهیم نمود اما از مردم بویژه رسانه ها می خواهیم در این ارتباط ما را یاری دهند.
 
وی گفت: چگونگی ، دلیل یا دلایل و انگیزه یا انگیزه های قتل مقتول هنوز مشخص نیست اما برای پاسخ دادن به تمامی این سوالات ، جلسات متعدد و مستمری با حضور کارآگاهان باتجربه انتظامی برگزار و امیدواریم بزودی بتوانیم پاسخگویی به این سوالات را در رسانه ها به مردم اعلام کنیم.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اظهار امیدواری از شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این حادثه تاسفبار ، تصریح کرد: هنوز مستنداتی برای اعلام نهایی نمودن به مردم در زمینه چگونگی و چرایی قتل " عاطفه صالحی مقدم " وجود ندارد اما به محض مشخص شدن این مستندات با همراهی و همکاری دستگاه قضایی ، مطالب لازم مطرح خواهد شد.
 
وی افزود: افرادی که مظنون به قتل بوده اند شناسایی شده اند و تا مشخص نشدن نتیجه نهایی ،نمی توان فرد یا افرادی را " مجرم و قاتل " نامید اگرچه به مردم کهگیلویه و بویراحمد بویژه خانواده مقتول قول داده و می دهیم بشدت تمام پیگیر موضوع بوده و هستیم و نگرانی در این ارتباط نداشته باشند.
 
غلامزاده در پاسخ به این سوال که بنظر شما قتل " عاطفه صالحی مقدم " توسط یک فرد یا دسته جمعی انجام گرفته است؟ اظهارداشت: نمی توان اکنون گفت که این قتل توسط یک فرد و یا افرادی بوده چون پاسخ به این سوال نیاز به زمان دارد و زمان مشخص می کند که این قتل چرا و چگونه شکل گرفته است.
 
وی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد خواست با رعایت اصل اطلاع رسانی به افکار عمومی ، با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به انتشار اخبار در این ارتباط پرداخته تا التهاب در جامعه گسترش پیدا نکند.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم استانی های بزرگوار مطمئن باشند که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای رسیدن به نتیجه نهایی با تمام توان ، فعالیت های اطلاعاتی امنیتی خود را انجام داده و می دهند.
 
منبع : عصردنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک