آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 0:29   |   کد مطلب: 4938
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد:
دستگیری 110 نفر توزیع کننده مواد مخدر در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری 110 نفر توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در کهگیلویه طی دو ماه اخیر خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر طی دو ماه گذشته طرح‌هایی در حوزه انتظامی شهرستان اجرا شد.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه تصریح کرد:این طرح‌ها در مناطق آلوده سطح شهر که از طریق اطلاع‌رسانی مردمی به پلیس گزارش شده بود به اجرا گذاشته شده است.

 

دیماز از اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده شهر خبر داد و افزود: در همین راستا 110 نفر توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افراد دستگیر شده را شامل 4باند که به صورت خرده فروشی مواد عنوان و تصریح کرد: حدود 3 کیلو و 740 کیلوگرم مواد مخدر از این افراد کشف و ضبط شد.

 

وی کشف و ضبط یک هزار و 330 عدد انواع قرص روانگردان را از دیگر عملکرد دو ماهه نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: هم‌چنین 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

 

دیماز با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و احتمال استفاده از مواد مخدر در مناطق تفرج‌گاهی اضافه کرد: عوامل نیروی انتظامی به صورت مستمر در این مدت با گشت زنی این مناطق را رصد می کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک