آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 15:53   |   کد مطلب: 4902
رئیس تعاون روستایی کهگیلویه مطرح کرد
تأمین میوه مورد نیاز شب عید در کهگیلویه
رئیس تعاون روستایی کهگیلویه گفت: بازار این شهرستان هیچ گونه مشکلی در راستای کمبود میوه نخواهد داشت.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عطا سلیمانی رئیس اداره تعاون روستایی کهگیلویه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای تامین میوه شب عید گفت: بازار این شهرستان هیچ گونه مشکلی در راستای کمبود میوه نخواهد داشت.

 

رئیس اداره تعاون روستایی کهگیلویه اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن نوروز تدابیر لازم جهت تأمین به موقع میوه شب عید در این شهرستان اتخاذ شده است.

 

رئیس تعاون روستایی کهگیلویه با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی استان متولی تأمین و توزیع میوه شب عید است، افزود: تعاون روستایی شهرستان میزان نیاز به میوه را به استان اعلام می‌کند.

 

سلیمانی تصریح کرد: میوه به اندازه کافی خریداری و ذخیره شده است و مشکلی در تأمین میزان مورد نیاز شهرستان وجود ندارد.

 

وی توزیع میوه را در راستای تنظیم بازار در آستانه عید دانست و گفت: با همکاری اتاق اصناف عاملان توزیع مشخص شده و میوه مورد نیاز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

این مسئول با بیان اینکه 21 عامل توزیع میوه شب عید در بخش‌ها و شهرهای کهگیلویه پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: 6 عامل مربوط به تعاون روستایی و 15 عامل از اتاق اصناف معرفی شده است.

 

سلیمانی با اشاره به توزیع میوه در سال گذشته یادآور شد: بین 25 تا 50 تن میوه از نوع پرتقال و سیب در سطح شهرستان توزیع شده بود و امسال نیز بر حسب نیاز همین اقلام میوه با کیفیت بالا توزیع خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک