آخرین اخبار

1. اسفند 1394 - 14:33   |   کد مطلب: 4830
حجت الاسلام محمد موحد نامزد انتخابات کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جمع مردم چرام سخنرانی کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام محمد موحد نامزد انتخابات کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جمع مردم چرام سخنرانی کرد.

 

حجت الاسلام محمد موحد امروز در جمع مردم چرام با اشاره به دوری ۸ساله خود از حوزه انتخابیه اظهار داشت:عمق محرومیت آنقدر وسیع بود که بسیاری از اوقات انرژی ما را برای پرکردن چاله چوله هایی مانند آبرسانی بهبود جاده توسعه آموزش گسترش مخابرات و…گرفته بود و همزمان طرحهای گسترده کشاورزی فسفات و زیست محیطی را دنبال کردم.

 

موحد تصریح کرد: برادرانی که من فقط کارهای فردی انجام میدادم بدانند من نماینده شهرستانی شده بودم که ۱۱۳۰ روستای فاقد حداقل امکانات بود. موحد افزود: به دهه ۷۰ برگردیم کدام روستا آب داشت؟ کدام روستا جاده و فضای آموزشی داشت؟ نمیگویم در یک وضعیت ایده آلی منطقه را ترک کردم خدمات نظام وتلاشهای نظام عملکرد نظام چرا نادیده گرفته میشود؟؟

 

وی با بیان اینکه پیگیر مشکل بحران چاه های چرام، فاضلاب، توسعه راههای ارتباطی،گسترش دانشگاه ها،برنامه های با رئوس جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و احیای پروژه های به جا مانده در این شهرستان خواهم شد گفت: دور قبلی انتخابات وعده داده بودم در این شهرستان دانشگاه راه اندازی شود و محقق شد.

 

موحد با بیان اینکه برای رفع بحران بیکاری برنامه پایدار دارم وعده های دروغین را فریب افکار عمومی دانست و گفت: نباید مردم را به شغل های مقطعی و زودگذر امیدوار کرد.

 

موحد تصریح کرد: شما نمی توانید در جمهوری اسلامی یاران نماینده ای پیدا کنید که ۲۰ سال در مجلس باشد و جز یک سفر خارجی آن هم به دستور رئیس کمیسون اصل ۹۰ رفته باشد.

 

این کاندیدای حوزه کهگیلویه بزرگ افزود: همه مدت در کنار مردم و در خدمت مردم بودم.

 

موحد تصریح کرد: کسانی که می گویند فلانی کارهای زیربنایی انجام نداد کارهای زیربنایی یعنی چی؟ منطقه ای که امکانات اولیه ندارد آیا می شود کارخانه احداث کرد؟؟

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر به لحاظ شرایط منطقه امکان این نبود که کاری انجام دهم اما سعی کردم از فرزندان این دیار تا سیستان و بلوچستان به کار مشغول کنم آن هم شغل پایدار و آینده دار.

 

موحد با بیان اینکه بکارگیری نیروهای بومی ما در سیستان و بلوچستان داد نماینده های این استان را در وزارتخانه ها بلند کرده بود گفت: شغل باید پایدار باشد  شغل عملگی مشکل جوانان را رفع نیم کند.

movahd (9) movahd (10) movahd (1) movahd (2) movahd (3) movahd (4) movahd (5) movahd (6) movahd (7) movahd (8)

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک