آخرین اخبار

1. اسفند 1394 - 13:38   |   کد مطلب: 4828
کاندید اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ در چرام:
مهمترین اصل گفتمان اصلاح طلبی قانون مداری و قانون محوری است
کاندید اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ گفت: ما بر این باوریم که اصلاح کشور و توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور جز از مسیر اصلاحات از راه دیگر ممکن نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، علی کامرانی در نطق انتخاباتی خود در چرام با اشاره به قانون مداری اصلاح طلبان، اظهار داشت: در هر ساختاری در دنیا اصلاح طلبی بدین معناست که اصول و چارچوب نظام و میثاق ملی آن نظام یعنی قانون اساسی را قبول داشته و دنبال تحق اجرای آن قانون می‌باشد.

کاندید نهایی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ قانون مداری و قانون محوری را مهمترین اصل گفتمان اصلاح طلبی دانست و افزود: گفتمان اصلاح طلبی شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی دارد که هر اصلاح طلبی باید آن مفاهیم را در خودش بروز دهد تا مصداق آن مفهوم کلی قرار بگیرد.

 وی خاطرنشان کرد: ما اصلاح طلبان در طول تاریخ بویژه در این دو دهه همواره دنبال تحقق 177 اصل قانون اساسی بوده و برای آنکه عوارضی که بر جوهره این اصول عارض گردیده با آگاهی هزینه های زیادی داده ایم.

کامرانی با بیان اینکه ما برای اصلاح آمده ایم، ادامه داد: ما آمده ایم تا بگوییم اصل نظام را قبول داریم ولی وضعیت موجود وضعیت مطلوب ما نیست.

این نامزد انتخاباتی، تصریح کرد: ما بر این باوریم که اصلاح کشور و توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور جز از مسیر اصلاحات از راه دیگر ممکن نیست.

وی افزود: اندیشه اصیل انقلاب یعنی اینکه ما آمده ایم بگوییم انقلاب ما دنبال این بود که در این کشور آزادی بیان ، عدالت سیاسی اجتماعی، انتخابات به معنی واقعی و حقیقی آزاد و عدالت که جوهر اسلام است برپا شود.

کامرانی با بیان اینکه امروز هم اصلاح طلبان دنبال همان اصول و آرمان‌ها هستند، گفت: آن اصول و آرمان‌ها را با تحقق همه اصول قانون اساسی بویژه حقوق شهروندی مورد اغفال واقع شده در جامعه می‌دانیم.

 این نامزد انتخاباتی ادامه داد: ما آمده‌ایم که بگوییم در دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی‌مان که در طول تاریخ معاصر بی نظیر است می خواهیم هزینه اصلاح را بدهیم و در این دادن هزینه اصلاح آگاهانه مفتخریم.

وی افزود: ما این وضعیت را در شان ملت ایران و در شان نظام اسلامی نمی‌دانیم و بر این باوریم که این رفتار و این عوارضی که بر آن جوهره پاشیده باید اصلاح شود و در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک