آخرین اخبار

22. بهمن 1394 - 18:39   |   کد مطلب: 4785
در روزهایی که انتخابات در کهگیلویه بزرگ در اوج حساسیت و بسیار پیچیده نسبت به همه دوره های گذشته قرار دارد چنین حرفایی آن هم از طرف سخنران روز باشکوه 22 بهمن بسیار عجیب بود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی محمد بزرگواری که به عنوان سخنران اصلی مراسم راهپیمایی شهر دهدشت بود حرفای بسیار عجیبی زد که جو انتخاباتی کهگیلویه بزرگ را متشنج کرد.

 

در روزهایی که انتخابات در کهگیلویه بزرگ در اوج حساسیت و بسیار پیچیده نسبت به همه دوره های گذشته قرار دارد چنین حرفایی آن هم از طرف سخنران روز باشکوه 22 بهمن بسیار عجیب بود.

 

روزی که مردم بدون در نظر داشتن جناح های سیاسی فقط آمده بودند که جشن بزرگ انقلاب شرکت کنند و بار دیگر با آرمان های شهدا و امام تجدید میثاق کنند با حرف های بزرگواری کام شیرین آن ها تلخ شد چراکه انتظار نداشتن در چنین روز عزیزی و آن هم از توسط سخنران 22 بهمن شاهد حمایت از شخص خاصی باشند.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

بزرگواری با حرف های خود رسما به ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه پشت کرد و نشان داد که این ائتلاف را قبول ندارد.

 

یکی از حامیان همیشگی بزرگواری که بعد از انصراف این نماینده مجلس از حضور در انتخابات مجلس حوزه کهگیلویه بزرگ، حامی گزینه ائتلافی اصولگرایان شده بود بعد از پایین آمدن بزرگواری از جایگاه ویژه 22 بهمن به این نماینده مجلس گفت: بعد از این همه حمایت از شما لااقل اگر از گزینه ائتلاف اصولگرایان حمایت نمی کنید از کس دیگری هم حمایت نکنید و جو انتخاباتی را خراب نکنید.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

آنچه که از حرف های امروز بزرگواری همه مردم مسئولین و خبرنگاران به راحتی متوجه شدن حمایت تلویحی ایشان از سید محمد موحد بود.

 

بزرگواری با حرف های امروز خود به نوعی تبلیغات انتخاباتی مجلس را رسما آغاز کرد در حالی که تبلیغات انتخاباتی هنوز رسما آغاز نشده است و آیا این کار بزرگواری تخلف نیست!!؟؟

 

حرف های امروز بزرگواری موجب ناراحتی حامیان خود و حامیان سایر کاندیدا های حوزه انتخابی کهگیلویه بزرگ شد و همه اعتقاد داشتند که نباید از تریبون 22 بهمن در حمایت از شخصی سخنرانی کرد و خواستار رسیدگی مسئولین شدند.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

در این مراسم بزرگواری به عنوان سخنرانی اصلی این مراسم از سوی شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی تعیین شده بود تلویحا از موحد حمایت کرد.

 

وی که با حرارت خاصی سخن می گفت خواستار انتخاب کاندیدای با تجربه برای حوزه کهگیلویه شد.

 

بزرگواری گفت: به کسی رای دهید که راه وزارتخانه ها را می داند و برای رفتن به سازمان ها و وزارتخانه ها و جذب اعتبار راه و چاه را بلد است.

 

وی تاکید بر اینکه همه افراد صلاح هستند، اصلح را انتخاب کنید، بیان داشت: به کسی رای دهید که با تجربه باشد و وزارتخانه ها سازمان ها را بشناسد.

 

به گزارش «پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه»، سخنان بزگواری که با تشویق هوادارن موحد همراه شد، لبخند رضایت موحد را که در این مراسم حضور داشت در پی داشت.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

گفتنی است؛ جمع کثیری از هواداران موحد در این راهپیمایی وی را همراهی می کردند که باعث ازدحام در اطراف وی شده بود.

 

حضور سید محمد موحد به همراه تعداد زیادی از حامیان خود آن هم دقیقا در جلو و نزدیکی جایگاه و با توجه به حرف های بزرگواری و حمایت تلویحی از موحد این نکته رابه ذهن خیلی افراد وارد کرد که نکند این حضور متفاوت موحد و حامیانش و سخنان عجیب امروز بزرگواری از قبل برنامه ریزی شده بود و آنها از قبل این برنامه را خود چیده بودند.

 

البته شنیده ها حاکی از این است که بزرگواری حمایت خود از موحد را رد کرده  و اعلام کرده است که منظورش سید محمد موحد نبوده است اما این تکذیبیه مورد استقبال مردم واقع نشده است و همه هنوز اعتقاد دارند که منظور یزرگواری موحد بوده است.

دیدگاه‌ها

آقای بزرگواری باید یادآور شد که موحد راه وزارت خانه ها را اگر بلد بود طی 16سال می توانست چهار طرح عمرانی برای کهگیلویه تصویب کند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک