آخرین اخبار

15. بهمن 1394 - 1:28   |   کد مطلب: 4716
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه مطرح کرد
ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و کسانی‌که نتوانستند جنگ را درک کنند یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرهنگ سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در یادواره417 شهید شهرستان، یادآوری و تلنگر به بازماندگان شهادت را از اهداف برگزاری یادواره‌ها دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و کسانی‌که نتوانستند جنگ را درک کنند از دیگر اهداف است.

 

وی با مهم خواندن جایگاه شهید و شهادت اظهار داشت: جان دادن در راه خدا چنان شیرین است که هر شهیدی آرزوی بازگشت به دنیا و جان دادن دوباره در راه خدا دارد.

پایگاه خبری کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: شهیدان به یادواره‌ها احتیاج ندارند بلکه ما نیازمند چنین محافلی هستیم تا خود را بهتر بشناسیم.

 

برومندزاده تصریح کرد: در تمامی دنیا برای کشته شدگان مراسم یادبود برگزار می‌کنند و ما هم برای شهدایی که بر گردن همه ما حق دارند در طول سال یادواره‌هایی برگزار می‌کنیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی، با بیان این‌که یادواره‌های بخشی در 10 ماه گذشته در سطح شهرستان برگزار شده است افزود: 3 یادواره «افتخار کوچه، آبروی محله» در محل سکونت خانواده شهدایی که 2 شهید تقدیم کرده‌اند یا شهدای شاخص برگزار شده است.

 

در این مراسم نمایشگاهی از آثار شهدا در ورودی سالن برگزاری برپا شده بود که توجه همه به خصوص مسئولین رابه خود جلب کرده بود.

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک