آخرین اخبار

13. بهمن 1394 - 22:18   |   کد مطلب: 4712
در گفتگو با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه مطرح شد
برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر در کهگیلویه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر در کهگیلویه خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در گفتگویی با این پایگاه خبری به تشریح برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دهه فجر در این شهرستان پرداخت.

 

برگزاری جنگ شادی پس از یک وقفه چند ساله در دهه فجر

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری جنگ شادی ویژه دهه فجر پس از یک وقفه چندساله در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد با همکاری انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان کهگیلویه به این نتیجه رسیدند که ویژه برنامه جنگ شادی را در مرکز شهرستان ، بخش ها و شهرهای شهرستان برگزار نمایند.

 

کاظمی جو افزود: به همین منظور گروه ها و انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان از حدود یک ماه پیش تمرینات لازم را در فرهنگسرای ارشاد دهدشت در دو نوبت صبح و عصر انجام دادند تا برنامه هایی خوب، پرمحتوا و متناسب با ایام دهه فجر برای همشهریان اجرا نمایند.

 

وی با بیان اینکه این برنامه در تمامی بخش های شهرستان کهگیلویه برگزار خواهیم کرد افزود: بعد از رایزنی و تعامل با مسئولین بخش های مختلف به این نتیجه رسیدیم که در روز ۱۴ بهمن ساعت ۱۰ صبح در بخش چاروسا و در نوبت عصر همان روز ساعت ۱۵ در بخش دیشموک به اجرای برنامه بپردازیم. در ضمن این برنامه یک روز نیز در بخش سوق اجرا خواهد شد.

 

کاظمی جو ویژه برنامه جنگ را شامل اجرای نمایش طنز توسط انجمن هنرهای نمایشی شهرستان، اجرای موسیقی توسط انجمن موسیقی شهرستان، شاهنامه خوانی توسط انجمن شاهنامه شهرستان، شعبده بازی و اجرای مسابقات مختلف همراه با جوایز ارزنده عنوان کرد و گفت: جنگ شادی از ۱۶ بهمن تا ۲۲ بهمن ساعت ۱۷ تا ۱۹در فرهنگسرای ارشاد دهدشت برگزار خواهد شد.

 

برگزاری اولین جشنواره عکس با موبایل به مناسبت دهه فجر

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: از حدود سه ماه پیش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با همکاری انجمن فیلم و عکس شهرستان هر هفته یک مسابقه عکاسی با موبایل را برگزار می کرده است که مورد استقبال قرار گرفت.

 

کاظمی جو افزود: روال برگزاری مسابقه بر این منوال بود که در هر هفته یکی از اساتید و صاحبان فن در حوزه عکاسی موضوعی را انتخاب و تبلیغات لازم جهت شرکت در مسابقه انجام می گرفت.

 

وی ادامه داد: در پایان هر هفته از میان آثار رسیده هیئت داوران سه اثر برتر را انتخاب و در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار می داد.

 

کاظمی جو با بیان اینکه در مجموع ۳۶ اثر برگزیده در ایام دهه فجر در نگارخانه شهید افرازی فرهنگسرای ارشاد دهدشت در معرض نمایش قرار داده خواهد شدگفت: هیئت داوران از بین این آثار منتحب، ۳ اثر برتر را انتخاب و در نهایت با برگزاری اختتامیه در نگارخانه مذکور با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد.

 

برگزاری شب شعر خاطره به مناسبت دهه فجر

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در بخش پایانی این گفتگو به برگزاری شب شعر خاطره در دهه فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزو کمیته ایثار دهه فجر شهرستان می باشد، پس از برگزاری جلسه با حضور اعضا و به دبیری بنیاد شهید شهرستان به این نتیجه رسیده شد که بمناسبت گرامیداشت دهه فجر شب شعر خاطره را با دعوت از سرداران و مسئولین استانی جهت بیان خاطره و با حضور شاعران برجسته شهرستان و شهرستان های مجاور در ایام دهه فجر در گلزار شهدای دهدشت برگزار نماییم.

خبر نما

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک