آخرین اخبار

13. بهمن 1394 - 1:36   |   کد مطلب: 4705
امام جمعه دهدشت بابیان اینکه برگزاری جشن‌های دهه فجر را حمایت از انقلاب و ارزش‌های دینی‌ است افزود: فراهم کردن زمینه حضور عمومی در مراسم 22 بهمن یک ضرورت است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در جمع خبرنگاران  امام جمعه دهدشت و با بیان اینکه همه مسئولان باید خود را موظف به مشارکت جشن‌های دهه فجر بدانند گفت: برگزاری جشن‌های دهه فجر حمایت از انقلاب و ارزش‌های دینی‌ است و فراهم کردن زمینه حضور عمومی در مراسم 22 بهمن یک ضرورت است.

 

امام جمعه دهدشت موقعیت کنونی ایران اسلامی را به برکت جانفشانی شهیدان و رهبری امام دانست و گفت: با آمدن امام تحول عظیمی در کشور روی داد و در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و ... رشد و توسعه پیش آمد.

 

وی با اشاره به اینکه ایران سرزمینی بزرگ و با عظمت بود اما در زمان حکومت وابسته پهلوی شکوه خود را از دست داد، عنوان کرد: وقتی ما به سابقه ایران نگاه می کنیم با بزرگانی مثل ابوعلی سینا، رازی، خواجه نصیر طوسی و... به این شکل درآمده که اجازه و مدیریت کشور در اختیار کشورهای غربی بود.

پایگاه خبری کهگیلویه

حسینی با بیان اینکه حکومت پهلوی طوری رفتار کرد که کفار تمام سلطه خود را بر کشور و ملت و همه دستگاه ها اعمال کند، بیان کرد: با ورود حضرت امام(ره) به کشور در عرصه معرفت، معنویت، اقتصاد، فناوری، پزشکی، نظامی و.... تحول عظیمی به برکت این انقلاب و گام های مقدس حضرت امام(ره) ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی قابل قیاس با دوران حکومت طاغوت نیست تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری دارد و انقلاب را به جهان صادر می‌کند.

پایگاه خبری کهگیلویه

حسینی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) خواری ملت توسط رژیم سفاک پهلوی را هم دید، ظرفیت و سابقه این ملت بزرگ را فهمید و از آن استفاده کرد، افزود: امروز ایران به عنوان یک قدرت جهانی است.

 

امام جمعه هدشت تصریح کرد: نقش ایران در معادلات جهانی اثرگذار است و حتی دشمنان هم به قدرت ایران اذعان دارند و نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک