آخرین اخبار

9. بهمن 1394 - 14:26   |   کد مطلب: 4676
امام جمعه موقت سرفاریاب گفت: حضور مردم در انتخابات ضامن بقای انقلاب و پاسداری از ارزش‌های اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید مهدی آرام‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سرفاریاب ضمن دعوت مردم به تقوا و پرهیزگاری  اظهار داشت: غیب کردن مثل خوردن گوشت برادر است.

امام جمعه موقت سرفاریاب افزود: وسیله غیبت کردن زبان است که همین عضو کوچک انسان را به قعر جهنم هدایت می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد:  غیبت کردن خیلی راحت است و عذاب آن دردناک است پس از غیبت بپرهیزید که همانا دشمن خدا خواهید شد با غیبت کردن بهشت را نمی‌بینید .

آرام‌زاده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتخابات ضامن بقای انقلاب و آبروی نظام اسلامی است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی بر اساس دین  و معنویت نشأت گرفته است افزود: انقلاب مردمی بود و نشانه مردمی بودن انقلاب ما همین انتخابات هست.

  خطیب موقت نماز جمعه سرفاریاب تصریح کرد: شرکت در انتخابات ضامن امنیت نظام و انقلاب است ضمن این‌که در انتخابات مردم در سرنوشت خودشان دخیل هستند.

  وی در ادامه تصریح کرد: این انقلاب را رهبری آگاه و فرزانه اداره می‌کند و خون شهیدان است که باعث ماندگاری این انقلاب بود و هست.

آرام‌زاده با بیان این‌که با وجود رهبری هوشیار و گرانقدر هیچ‌گونه آسیبی به این انقلاب وارد نمی‌شود تأکید کرد: دشمنان این انقلاب کور خواندند که بخواهند خدشه‌ای  به این انقلاب وارد کنند آنان در توطئه‌های مختلف علیه نظام ما و انقلاب اسلامی بارها شکست خوردند و نقشه شوم دشمن هیچ گاه عملی نخواهد شد.

انتهای پیام

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک