آخرین اخبار

8. بهمن 1394 - 14:00   |   کد مطلب: 4667
مسئول اداره تبليغات اسلامي ديشموك گفت: دهه فجر از بزرگترين و مهم‌ترين وقايع اتفاق افتاده در ايران بود كه ايران اسلامي را از شر دشمنان نجات داده و غبار محروميت را از چهره ايران اسلامي زدوده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سيدغلام‌حسن درسته در نشست ستاد دهه فجر اظهار كرد: مراسمات دهه فجر بايد با يك برنامه منسجم و برنامه‌ريزي دقيق بر بهتر برگزار كردن جشن‌هاي ايام‌الله دهه فجر تلاش وافر داشته باشيم.

مسئول سازمان تبليغات اسلامي شهر ديشموك گفت: هر چه داريم از امام و شهدا داريم و محور بحث امام كه يك تذكر جدي به ما است بايد راه امام(ره)، رهنمود امام(ره) و كلام امام براي ما جهت باشد و چنين رهنمودهايي براي ما الگوست.

وي در ادامه گفت: همانطور كه امام بزرگوار مي‌فرمايد: مسئله تبليغات از صدر اسلام تا ابد يكي از اموري بود كه اسلام بر آن پافشاري داشت و تبليغات تنها در مسائل ديني نيست بلكه تبليغات هم در مسائل ديني و هم در مسائل فرهنگي و مسائل سياسي بايد فعال باشد.

حجت‌الاسلام درسته افزود:همانطور كه شهيد والامقام مرحوم مدرس فرمود: سياست ما عين ديانت ما است پس تبليغات از سياست جدا نيست و اين يك اولويت است و همه ما مي‌دانيم كه هيچ انقلابي تاكنون به اندازه انقلاب اسلامي مورد هجوم تبليغات و تسهيلات واقع نشده است و هميشه پيروز ميدان بوده است.

وي خاطرنشان كرد: دهه فجر از بزرگترين و مهم‌ترين وقايع اتفاق افتاده در ايران بود كه ايران اسلامي را از شر دشمنان نجات داده و غبار محروميت را از چهره ايران اسلامي زدوده است.

اين مسئول اذعان كرد: ما بايد محورمان وحدت باشد و با اتحاد همدلي و همزباني در راستاي پيشرفت اسلام قدم برداريم و اين امانت الهي را به دست صاحبش حضرت مهدي موعود تحويل دهيم.

مسئول سازمان تبليغات اسلامي شهر ديشموك گفت: به فرمايش مقام معظم رهبري بايد به شعار همدلي و همزباني پايبند باشيم و اين يك تكليف است و اين تكليف بايد محور همه ادارات باشد.

وي گفت: وظيفه ما اين است كه دست به دست هم دهيم و در پيشبرد اهداف اسلام هم قدم شويم و در برگزاري مراسمات دهه فجر با تعامل بيشتر اين دهه را براي اين نسل‌ها بازگو كنيم تا اين خاطره به ياد ماندني در خاطره نسل‌هاي ديگر گنجانيده شود.

حجت‌الاسلام درسته افزود: با توجه به اينكه 12 بهمن ماه ورود امام به كشور ما بود در پاسداشت اين روز زنگ انقلاب را در يكي از مدارس آموزش و پرورش ديشموك خواهيم داشت و همه ادارات در جهت برگزاري رژه موتوري ماشيني از گلزار شهدا تا خروجي شهر ديشموك آماده باشند.

وي متذكر شد: برگزاري مسابقات ورزشي، غبارروبي گلزار شهدا، ديدار از خانواده‌هاي شهدا، برگزاري گفتمانهاي ديني در مدارس، نشست‌هاي پرسش و پاسخ، به صدا در آمدن زنگ انقلاب در 12 بهمن در يكي از مدارس، اجراي رژه موتوري ماشيني در 12 بهمن در سطح شهر ديشموك ، تزئيين شهر توسط شهرداري ، نصب پرچم توسط اصناف در سر در مغازه‌ها و برگزاري مسابقات فرهنگي، هنري و مسابقه انشا نويسي در قالب انقلاب و دهه فجر در تمام مدارس از مهم‌ترين برنا‌مه‌هاي نشست ستاد دهه فجر در ديشموك خواهد بود.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک