آخرین اخبار

17. دى 1394 - 13:06   |   کد مطلب: 4430
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتخابات بزرگ‌ترین رویداد برای تغییر و اصلاح است و اگر ابزار تغییر و اصلاح از طریق رأی دادن از بین رفت ابزار دیگری وارد می‌شود که ممکن است تبعات منفی به همراه داشته باشد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، موسی خادمی در همایش هیئت‌های اجرایی،نظارت و بازرسی انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه انتخابات یک نماد دموکراسی و مردمی است، اظهارکرد: انتخابات جزو دستاوردهای بزرگ و مهم بشریت است که نشاط را در مردم ایجاد می کند.

 

وی اظهار کرد: انتخابات بزرگ‌ترین رویداد برای تغییر و اصلاح است و اگر ابزار تغییر و اصلاح از طریق رأی دادن از بین رفت ابزار دیگری وارد می‌شود که ممکن است تبعات منفی به همراه داشته باشد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را از ابزار چرخش قدرت دانست و گفت: به طور طبیعی انتخابات و امنیت رابطه متقابل دارند و سیکل فزاینده هم‌دیگر را تقویت می‌کنند.

پایگاه خبری کهگیلویه

استاندار کهگیلویه وبویراحمد انتخابات در کنار ویژگیهای خوب و مثبت خود نقاط ضعف هایی را نیز دارد، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف انتخابات شروع مجدد بحث انتخاباتی پس از پایان رای گیری و مشخص شدن نتیجه انتخابات است.

 

وی تصریح کرد: رفتار ما مسئولین برگزار کننده انتخابات در این دوره بسیار موثر و ماندگار خواهد بود.

 

خادمی با تشریح اصول اولیه و مقدم در انتخابات فلسفه برگزاری انتخابات را تولید امنیت خواند و با بیان این‌که در هر انتخاباتی باید آبرو، حیثیت و امنیت ایجاد کنیم افزود: ما به عنوان عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران این رقابت مهم و حساس بسترساز گرفتن آرای مردم هستیم که حضور ما در هر جلسه متناسب با انتخابات و پای هر صندوق رأی اطمینان و آرامش و نه التهاب می‌آورد.

پایگاه خبری کهگیلویه

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری دستاوردهای مهمی در برخواهد داشت. نباید فردی از درون با حرف های خود امنیت جامعه را دچار مشکل سازد.

 

وی با اشاره به شرایط و جو سیاسی حاکم بر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متأسفانه در استان ما هر روز در زد و خورد بحث انتخابات هستیم که از فردای هشت اسفند باز بحث انتخابات شروع می‌شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نشاط بخشیدن به انتخابات زیباست اما صرف اختصاص زمان زیاد به این مقوله نمی‌تواند خوشایند باشد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این‌که ما حق هیچ دخالتی در تشخیص مردم نداریم گفت: وظیفه ما عرضه سلیقه یا نوع مدیریت در جامعه است مردم تشخیص می‌دهند این سلیقه تقویت شود یا تداوم پیدا کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک