آخرین اخبار

15. دى 1394 - 10:26   |   کد مطلب: 4408
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: لازم است دولت موضع عزتمندان و با اقتدار در مقابل قطع رابطه آل‌سعود اتخاذ کند.

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت مظلومانه آیت‌الله نمر باقر‌النمر به دست حکومت سفاک و خون‌ریز آل‌سعود، اظهار کرد: شهادت شیخ النمر قلب هر مسلمان و انسان آزاده‌ای را به درد آورد و خون شیعیان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت به جوش آمد.

وی ادامه داد: در سراسر جهان حرکت‌های محکومیت سلطه جهانی و عمال آن‌ها مانند حکومت خبیث آل‌سعود به راه افتاد و در ایران اسلامی که ملت آن به الگویی جهانی درآمده است روحانیت و به تبع روحانیت اقشار مختلف مردم مخصوصاً دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته تجمعات عظیم به وجود آوردند که جای بسی شکر دارد.

این نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: جای بسی تأسف و ناراحتی است که بعضی جاهل و نادان و یا عوامل بیگانه به فکر پایمال کردن خون این شهید مظلوم هستند.

وی افزود: برخی مواضع حرکت‌های جمهوری اسلامی ایران را که در این واقعه دست بالا را داشت بیش از پیش در انظار بین‌المللی مظلوم قرار داد تا جایی که کشورهای حقیر و عقب‌افتاده‌ای مانند سودان و جیبوتی و شیوخ تن‌پرور حوزه خلیج فارس ارتباطشان را با کشور متمدن و بزرگ اسلامی ایران قطع می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: البته اگر دولت و دستگاه دیپلماسی ما وقتی که ماموران جنایتکار عربستان آن هتک حرمت را انجام دادند با غیرت دینی و ملی با حکومت آل‌سعود قطع رابطه می‌کرد، هرگز این وقایع پیش نمی‌آمد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک