آخرین اخبار

12. دى 1394 - 9:59   |   کد مطلب: 4357
امام جمعه ديشموك گفت: مردم باید در انتخابات انتخاب درستی داشته باشند و اما دولتی‌ها و مسئولین باید در انتخاب مدیران دقت لازم را داشته باشند و برای پیشبرد امورات کشور باید کسانی را انتخاب کنند که شاخص‌های یک مدیر کارآمد و انقلابی را داشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  امام جمعه دیشموکدر گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: برای پیشبرد امورات کشور باید کسانی را انتخاب کنند که شاخص‌های یک مدیر کارآمد و انقلابی را داشته باشد.

 

‌حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل ‌ اظهار کرد: خداوند با تمام نیرو و قدرت با کسانی است که نیکوکار باشند و با انجام اوامر و دستورات الهی خودشان را به الطاف خدای متعال نزدیک می‌کنند.

 

امام جمعه دیشموک در ادامه گفت: حضرت امام(ره) به عنوان یک عالم فقیه، مدبر و سیاستمدار دنیای اسلام نامه‌ای به گورباجف نوشته بود و برخی از اشکالات فکری و مدیریتی و ساختاری مکتب وی را به او گوشزد کرد؛ گورباجف مادی‌گر بود و دعوت امام از او دعوت به فطرت و توحید بود و حضرت امام(ره) نظرشان این بود که مشکل اساسی و اصلی دنیای غرب نبود اعتقاد به خداوند است و پیش‌بینی کرده بود که با این اوضاع شما به بن‌بست خواهید رسید، اما گورباجف گوش نکرد.

 

وی  افزود: بعد از اینکه شوروی از هم پاشید گورباجف ابراز تاسف کرد که اگر آن روز به نامه آیت‌الله خمینی(ره) توجه می‌کردم و اگر مسیر خود را اصلاح می‌کردم هرگز دچار چنین سرنوشتی نمی‌شدم.

 

محمودی اصل خاطرنشان کرد: همیشه امام تاکید داشتند تا زمانی که نظام‌ها و قدرت‌ها و کشورها بخواهند بر اساس تفکرات مادی و مادی‌گری باشند و به خدا و معنویات نیاز‌های فطری انسان توجه نکنند محکوم به فنا و نابودی خواهند بود.

 

وی در ادامه گفت: گورباجف وقتی بعداً نابسامانی‌های سیاسی و اقتصادی خودش را توضیح داد در اعترافات خود ابراز داشت اولاً؛ عدم فهم دقیق نامه‌ امام و اینکه بعضی موارد نامه امام را نفهمیدم و وقتی فهمیدم کار از کار گذشته بود دوماً؛ عمل نکردن به آن نصایح دلسوزانه امام باعث فروپاشی کشور شدم.

 

محمودی اصل گفت: وقتی یک شخص مثل گورباجف حسرت می‌خورد که ای کاش نصایح این انسان عالم فرهیخته که حتما از روی دلسوزی نامه را به من نوشته بود اجرا می‌کردم پس باید در بدنه نظام اسلامی در داخل کشور آنهایی که مدعی پیروی از خط امام هستند از طریق اولویت فرمایشات امام و مد نظر قرار دادن منویات امام راحل سرنوشت خود را بدانند.

 

امام جمعه دیشموک اشاره به انتخابات پیش روی عنوان کرد: الان که داریم به برگزاری انتخابات 7 اسفند نزدیک می‌شویم و دو انتخابات بسیار مهم و اساسی در پیش رو است، باید مواظب همه جوانب‌ها باشیم.

 

وی گفت: با توجه به اینکه در شرایط و در پیچ تاریخی حساس انقلاب به سر می‌بریم، ما مردم همه جای کشور به لطف خدا و مثل دفعات گذشته باید این حساسیت را درک کنیم و به خوبی در صحنه حاضر شویم و افراد لایقی را به مجلس بفرستیم.

 

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل اذعان کرد: مردم باید در انتخابات انتخاب درستی داشته باشند و اما دولتی‌ها و مسئولین باید در انتخاب مدیران دقت لازم را داشته باشند و برای پیشبرد امورات کشور باید کسانی را انتخاب کنند که شاخص‌های یک مدیر کارآمد و انقلابی را داشته باشد.

 

امام جمعه دیشموک تاکید کرد: مسئولینی هم که انتخاب می‌کنند باید فراغ از مسائل کاری، به مردم خدمت کنند و خدمت صادقانه‌ای به مردم داشته باشند و در این خدمت حدود را رعایت کنند که اگر خدای ناکرده کسی یا کسانی بخواهند در مسیر نگرش و اعتقادات مردم و در مسیر باورهای انقلابی مردم و ارادتشان به نظام و انقلاب و رهبری خدشه‌ای وارد کنند و انحرافی ایجاد نمایند، قطعا با قاطعیت مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

 

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل تصریح کرد: راه‌ حل مشکل اقتصادی کشور ما توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به اقتصاد مقاومتی است نه به امید مذاکرات و ما نباید گول دیگران را بخوریم.

 

وی اشاره‌ای به آب شرب شهر دیشموک داشت و گفت: وضعیت آب شرب شهر دیشموک همچنان ادامه خواهد داشت و برای مردم نگرانی‌هایی را درست کرده است که از طرف افراد متعددی در حال پیگیری است و هر چند وظیفه مسئولان مرتفع شدن مشکل آب شرب دیشموک است، اما بنده از همه کسانی که در این راستا قدم بردارند کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم که این قضیه مرتفع گردد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک