آخرین اخبار

29. آذر 1394 - 17:20   |   کد مطلب: 4279
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه خبر داد:
برگزاری 22 یادواره شهدا تا پایان سال 94 در شهرستان کهگیلویه
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه از برگزاری 22 یادواره شهدا در این شهرستان خبر داد و گفت: یادواره بزرگ شهدا در مرکز شهرستان کهگیلویه در دستور کار سپاه شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سعید برومندزاده امروز در حاشیه برگزاری یادواره 29 شهید شهر دیشموک در جمع خبرنگاران، گفت: شهدا راه درست را به ما آموختند و ما همه باید این راه را برای رسیدن به سعادت و خوشبختی ادامه دهیم.

 

فرمانده سپاه کهگیلویه گفت: در راستای برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کهگیلویه از ابتدای سال 94 تا به حال قریب به 50 یادواره شهدای حوزوی و پایگاهی از طرف سپاه شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

 

برومندزاده تصریح کرد: امروز در همین راستا برگزاری یادواره 29 شهید منطقه دیشموک خواهد بود که در راستای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوانان است.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین یادواره‎هایی گسترش فرهنگ شهادت در بین مردم است و هم تلنگری است به خود ما که ببینیم بعد از شهدا چه کار کرده‌ایم و چقدر توانسته‌ایم این فرهنگ را بین افراد جامعه گسترش دهیم.

 

این مسئول عنوان کرد: انتظار شهدا از ما این است  که راه آنها را آن طوری که شایسته و بایسته و در خور شان شهدا است به جا بیاوریم و ادامه دهیم.

 

برومندزاده از برگزاری 22 یادواره شهدا در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: یادواره بزرگ شهدا در مرکز شهرستان کهگیلویه در دستور کار سپاه شهرستان کهگیلویه  قرار دارد.

 

وی متذکر شد: تمهیدات لازم جهت برگزاری 22 یادواره شهدا در شهرستان کهگیلویه تا پایان سال 94 در دستور کار سپاه شهرستان کهگیلویه قرارگرفته شد.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک