آخرین اخبار

24. آذر 1394 - 14:30   |   کد مطلب: 4252
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک مطرح کرد:
همکاری ادارات در برگزاری یادواره شهدا ادای دین است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک:هیچ اداره‌ای منتی بر اداره دیگر در جهت همکاری در برگزاری یادواره شهدا نخواهد داشت و قدم برداشتن در برگزاری یادواره شهدا وظیفه و ادای دین همه ادارات و نهادها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، ستوانیکم  پاسدار یاسین صنوبری صبح امروز در نشست برگزاری یادواره 29 شهید منطقه دیشموک اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: برگزاری یادواره شهدا تبیین ارزش‌ها است و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولان است.

وی عنوان کرد: الگو‌پذیری‌های اخلاقی و رفتاری از شهدا بسیار موثر است که ما باید در راستای فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم.

صنوبری با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در هر منطقه آثار و برکات فراوانی خواهد داشت افزود: هر آنچه که ما در این نظام داریم همه به برکت خون شهدا و امام شهدا است که از ایثارگری‌های همین بزرگواران به دست آمده است.

وی قدم برداشتن در راستای برگزاری چنین یادواره‌های را موثر دانست و گفت: هیچ اداره‌ای منتی بر اداره دیگر در جهت همکاری در برگزاری یادواره شهدا نخواهد داشت و قدم برداشتن در برگزاری یادواره شهدا وظیفه همه ادارات و نهادها است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: همکاری ادارات در جهت برگزاری یادواره شهدا ادای دین و حقی است که شهدا بر گردن ما دارند.

صنوبری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه دیشموک منطقه‌ای است صعب‌العبور و کمتر توسعه یافته است و شاید ادارات از نظر تجهیزات خودکفا نباشند اما با همین وسع کم تعامل و همکاری همه ادارات ضروری است.

وی در پایان اظهار داشت: در روز برگزاری یادواره با استقرار ایستگاه پزشکی در جنب سالن جهت مداوای بیماران به صورت رایگان در دستور کار مرکز بهداشت درمانی دیشموک قرار گرفته است.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک