آخرین اخبار

24. آذر 1394 - 13:56   |   کد مطلب: 4249
رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک:
وضعیت گلزار شهدای شهر دیشموک نگران کننده است
رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: وضعیت گلزار شهدای شهر دیشموک نگران کننده است و این جایگاه در خور و شان شهدای منطقه دیشموک نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، ایرج پذیرش صبح امروز در نشست برگزاری یادواره شهدای منطقه دیشموک اظهار کرد: امیدوارم که قدر همه شهدا را بدانیم و ادامه دهنده راه شهدا باشم.

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: هیچ‌کس نباید به جهت همکاری با حوزه مقاومت بسیج منت بر دیگران بگذارد، چون اگر کاری بتوانیم برای شهدا انجام بدهیم وظیفه است و منت نیست.

وی گفت: وظیفه همه ادارات در تعامل با حوزه مقاومت بسیج در برگزاری یادواره 29 شهید منطقه دیشموک ضروری است و از هیچ تلاش و کوششی در برگزاری یادواره شهدای این منطقه نباید دریغ کنیم.

پذیرش خاطرنشان کرد: نظافت سالن و چیدمان صندلی‌ها در جهت برگزاری یادواره شهدا در دستور کار اداره آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت و هیچگونه کمبودی در برگزاری یادواره 29 شهید منطقه دیشموک نخواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت گلزار شهدای شهر دیشموک نگران‌کننده است و این جایگاه در خور و شان شهدای منطقه دیشموک نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک نبود آب و برق در گلزار شهدای این شهر را یک معضل دانست و گفت: همه مردم و خانواده‌های شهدای منطقه دیشموک از وضعیت نابسامان گلزار شهدا گلایه‌مند هستند.

پذیرش تاکید کرد: تمام ادارات تعامل داشته باشند تا گلزار شهدا در شان شهدا بازسازی شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک