آخرین اخبار

22. آذر 1394 - 13:27   |   کد مطلب: 4229
رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت خبر داد
رشد 66 درصدی بستری در اورژانس دهدشت در 6 ماه نخست سال
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: آمار بستری بیماران در اورژانس در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 66 درصد رشد داشته است.

سید امیر مولای فر گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه اجرای طرح تحول سلامت را بیانگر توجه ویژه دولت به حوزه سلامت دانست و تصریح کرد: این طرح در بسته‌های مختلف در بیمارستان دهدشت به خوبی اجرا شده و یا در حال انجام است.

 

مولایی‌فر افزود: طرح سلامت به منظور حفاظت مالی از شهروندان در برابر هزینه‌های سلامت، ساماندهی خدمات بیمارستانی و ارتقاء کیفیت و دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی بود که از سال گذشته اجرا شده است.

 

وی از رشد خدمات در مراکز درمانی شهرستان با اجرای طرح تحول سلامت خبر داد و اظهار کرد: بستری در اورژانس در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 66 درصد رشد داشته است.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت تصریح کرد: نیمه دوم سال گذشته 5 هزار و 709 بیمار در اورژانس دهدشت بستری شده بود که این در حالی است که طی 6 ماه گذشته بیش از 7 هزار بیمار بستری در اورژانس داشتیم.

 

این مسئول با اشاره به اجرای بسته هتلینگ در بیمارستان تصریح کرد: اشغال تخت در بیمارستان با رشد 22 درصدی و بستری در اورژانس رشد 66 درصدی داشته است.

 

انتهای پیام

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک