آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 11:32   |   کد مطلب: 4180
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان چرام خبر داد؛
دستگیری باند اخاذی از مدیران در شهرستان چرام
فرماندهی انتظامی شهرستان چرام از دستگیری باند اخاذی از مدیران دولتی و مردم در چرام خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام، سید محمد موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه دستگیری تبهکاران و شیوه اخاذی اظهار داشت: این باند ۴ نفره شامل ۳ مرد و یک خانم با استفاده از ارتباطات تلفنی و ضبط آن و تهدید به افشاگری در فضای مجازی و ارسال فایل صوتی به خانواده ها از این طریق کلاهبرداری می نمودند.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان چرام ابراز کرد: به دنبال اطلاع از این موضوع ، دستگیری مجرم و مجرمان در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت چرام قرار گرفت.

 

وی گفت : با شناسایی و تحقیقات لازم از سوی پلیس امنیت و نظارت و هدایت فرماندهی انتظامی چرام ،خوشبختانه ۳ نفر از متهمان مرد شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و مجرم دیگر که یک خانم است و خارج از شهرستان چرام سکونت دارد تحت تعقیب قرار دارد.

 

موسوی با اشاره به شکایت مالباختگان از این تبهکاران خاطرنشان کرد: از میان مدیران که مورد اخاذی قرار گرفتند ۲ نفر از مدیران قبلی و کنونی کهگیلویه و ۱ نفر از مسولان سابق چرام و همچنین یک نفر از مردم عادی مورد سو استفاده قرار گرفتند.

 

وی بیان کرد: فعالیت این باند در استان پراکنده بوده و احتمال دارد تعدادی مورد اخاذی قرار گرفته باشد اما به خاطر حفظ آبرو شکایت نکرده اند.

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کشفیات از این باند تبهکار گفت: از این افراد تعدادی تلفن همراه،سیم کارت،کارت عابربانک و النگوی طلا که بوسیله آنها اخاذی و کلاهبرداری می کردند کشف و ضبط شد.

 

 

وی ضمن هشدار نسبت به شیوه های کلاهبرداری تلفنی تصریح کرد: از مدیران دستگاه های دولتی و خصوصی و مردم می خواهیم که نسبت به شیوه های کلاهبرداری تلفنی هوشیار و موارد مشکوک را به پلیس گزارش تا در تله کلاهبرداران تلفنی نیفتند.

 

 

انتهای پیام/ت

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک