آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 15:25   |   کد مطلب: 4172
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک خبر داد:
برگزاری یادواره شهدای دیشموک در روز 29 آذرماه
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک از برگزاری یادواره 29 شهید دیشموک با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در روز 29 آذرماه خبر داد.

ستوان یکم پاسدار یاسین صنوبری عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، از برگزاری یادواره 29 شهید دیشموک با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در روز 29 آذرماه خبر داد.

 

وی افزود: این مراسم، روز 29 آذرماه ساعت 9 صبح و در سالن شهید عزیز دبستان آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

 

وی گفت: امروزه عزت، سربلندی و شرف ایران اسلامی مدیون ازخودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، تصریح کرد: یکی از بهترین راه‌های زنده نگه داشتن و ترویج این فرهنگ ناب، برگزاری یادواره‌های شهدا است.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمان حیاتمان باید شکرگزار نعمت الهی یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم که خداوند بزرگ به ما ارزانی داشت، چراکه این نعمت الهی هم خون‌بهای شهیدان است و هم ریشه در حقایق الهی خلق انسان دارد.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز شاهد به زانو درآوردن ابرقدرت‌ها در سراسر جهان هستیم به برکت نظام و انقلاب و همین همت والای شهدا، بسیجیان، رزمندگان و جانبازان هستیم.

 

این مسئول، مهم‌ترین راه نجات و دوام کشور را ترویج فرهنگ شهید و شهادت عنوان کرد و متذکر شد: برگزاری یادواره شهدا مهمترین ابزار جهت تقویت و ترویج این فرهنگ ناب است.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک