آخرین اخبار

1. آذر 1394 - 18:18   |   کد مطلب: 3950
با حضور مسئول اداره تبليغات اسلامي ديشموك برگزارشد:
آموزش مهارتی حلقات صالحین طرح شبکه روشنگری+تصاوير
فرمانده حوزه مقاومت بسيج ديشموك گفت: در این کارگاه آموزشی، موضوعاتی از جمله استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی و بصیرت‌افزایی مطرح و برای بسیجیان تشریح شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصر امروز با حضور ستوان‌یکم پاسداریاسین صنوبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج و حجت‌الاسلام سید غلام‌حسن درسته مسئول اداره تبلیغات اسلامی دیشموک آموزش مهارتی حلقات صالحین طرح شبکه روشنگری(نیم‌روزه پایگاهی) برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در این نشست در جمع مسئولین فرهنگی حلقات صالحین طرح شبکه روشنگری ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به منظور بالا بردن سطح کیفی مسئولین فرهنگی حلقات صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، موضوعاتی از جمله استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی و بصیرت‌افزایی مطرح و برای بسیجیان تشریح شد.

صنوبری از اهدف مهم برگزاری این نشست آموزشی را تقویت روحیه استکبارستیزی و توجه بیشتر به فرمایشات مقام معظم رهبری در امر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

در ادامه مسئول اداره تبلیغات اسلامی دیشموک در این جلسه گفت: بشر باید به موضوع بصیرت‌افزایی در تمام ابعاد زندگی خود توجه ویژه داشته باشد.

حجت‌الاسلام سیدغلام‌حسن درسته اضافه کرد: بسیج و بسیجیان به ویژه مسئولین فرهنگی حوزه حلقات صالحین باید بصیرت‌افزایی را برای متربیان عضو حلقات صالحین و باقی افراد در جامعه به طور صریح و شفاف با اتکاه از بیانات گهربار رهبری، تشریح کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان این نظام با هر توطئه‌ای قصد تخریب کشور ما را دارند، خاطرنشان کرد: باید در شرایط کنونی روحیه استکبارستیزی مردم تقویت شود که در این مورد جایگاه بسیج، اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد.

درسته در پایان ضمن آرزوی توفیق برای همه بسیجیان در تمام عرصه‌ها به ویژه در دفاع از مرزهای این کشور، گفت: متولیان فرهنگی بدانند که بحث فرهنگی جامعه همانطور که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد در جایگاهی والا قرار دارد تا جایی که توج به فرهنگ جامعه اسلامی را با ارزش‌تر از موضوع اقتصادی عنوان کردند.

انتهاي پيام:و/آ

 

عكس: وحيد آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک