آخرین اخبار

27. آبان 1394 - 12:08   |   کد مطلب: 3905
مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: زایران هم استانی که قصد سفر به کربلای معلی را دارند باید برای نامنویسی و دریافت روادید به یکی از دفاتر زیارتی استان که آدرس و لیست آنها در سامانه سماح موجود است مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید محسن قوامی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، افزود: 6 دفتر خدمات زیارتی مجاز در استان وجود دارد  که نام آنها در سامانه سماح ثبت شده است و افراد متقاضی سفر به کربلای معلی می توانند با مراجع به این دفاتر در این سامانه نام نویسی کنند.

 

وی بیان کرد: بعد از ثبت نام در سامانه سماح مدارک مورد نیاز که شامل دو قطعه عکس 3*4 و گذر نامه  فرد مورد نظر به دفترزیارتی مربوطه در استان  تحویل داده می شود تا اقدام به دریافت ویزا برای مسافران عزیز نمایند.

 

مسئول روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان  در مورد هزینه ویزا مسافران اربعین گفت: هزینه ویزا برای هر نفر سی دلار بعلاوه ده هزار تومان است که این مبلغ برای افرادی است که در قالب گروه های بالای 5 نفر برای سفر به کربلای معلی نام نویسی می کنند.

 

وی ابراز داشت: افراد زیر پنج نفر نیز بریا دریافت ویزا باید 40 دلار بعلاوه 10 هزار تومان پرداخت کنند که توصیه می شود برای کاهش هزینه ها در قالب گروه های پنج تا 10 نفره ثبت نام کنند.

 

قوامی نژاد عنوان کرد: افراد هنگام تحویل مدارک به دفاتر زیارتی مربوطه باید مبلغ تعیین شده را به دلار پرداخت کنند و دلار همراه داشته باشند.

 

 مسئول روابط عمومی سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد افزود:  در هر صورت  زوار عزیز برای اخذ روادید باید در دفاتر زیارتی استان ثبت نام نمایند زیرا ویزای انفرادی به افراد داده نمی شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک