آخرین اخبار

27. آبان 1394 - 10:53   |   کد مطلب: 3904
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد:
رسالت پایگاه خبری صبح زاگرس در صداقت و امانتداری اخبار قابل تقدیر است
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تبریک دومین سالگرد تأسیس پایگاه خبری صبح زاگرس به دست اندرکاران این رسانه گفت: رسالت این پایگاه خبری در صداقت، امانتداری خبر و حتی مطالبه گری آن قابل تقدیر است که به نوبه خود نمره قبولی به این مجموعه می دهم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فتاح محمدی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس ، به نقش رسانه در جهت تنویر افکار عمومی اشاره کرد و افزود:در عرصه‌ای که امروز جمهوری اسلامی ایران قرار دارد جایگاه خبر و رسانه از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

 

 وی وظیفه و رسالت رسانه ها را روشنگری و تنویر افکار عمومی در موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و سایر بخش ها دانست و ابراز کرد: امروز دشمن با ابزار رسانه به دنبال سیطره بر فرهنگ های ملل مختلف بوده که در این زمینه نقش و رسالت رسانه های کشور از جمله رسانه حاضر و فعال در فضای مجازی رسالت عظیم و خطیری است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تبریک دومین سالگرد تأسیس پایگاه خبری صبح زاگرس به دست اندرکاران این رسانه مجازی گفت: رسالت این پایگاه خبری در صداقت، امانت داری خبر و حتی مطالبه گری آن قابل تقدیر است که به نوبه خود نمره قبولی به این مجموعه می دهم.

 

محمدی تصریح کرد: در واقع رسانه ها دو وظیفه و کارکرد مختلف و مجزا از هم دارند، یکی انعکاس پیشرفت های مملکت در سطوح بین المللی و جهانی و دوم اینکه مردم داخل کشور را از پیشرفت ها مطلع کنند.

 

وی صداقت در خبر و انعکاس آن در سطح جامعه و پرهیز از حاشیه های سیاسی را از مهمترین عوامل رشد یک رسانه دانست و افزود: اگر بتوانیم در بحث اطلاع رسانی عملکرد مثبت و تاثیرگذاری داشته باشیم بی شک همه آحاد جامعه بیشتر از گذشته اعتماد به رسانه های خودمان خواهند داشت.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این موضوع که رسانه ها اعم از مجازی و مطبوعاتی باید زمینه ساز ایجاد آرامش در جامعه باشند، گفت: بیان مشکلات و دردهای واقعی مردم توسط رسانه ها یک وظیفه ذاتی است که باید بدون حب و بغض شخصی و پرهیز از تند روی کمک کار مسئولان باشند.

 

محمدی از رویکرد پایگاه خبری صبح زاگرس در انعکاس اخبار و مطالبه گری از مسئولان برای رفع مشکلات مردم  درسطح  استان تقدیر کرد و گفت: فارغ از هرگونه گرایش سیاسی عملکرد پایگاه خبری صبح زاگرس در مطالبه گری و رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است که یک خسته نباشید و خداقوت به جوانان این پایگاه خبری می گوییم.

 

پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس آبان 92  در سالن سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور  مدیرکل و معاون مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر سرای روزنامه نگاران، برخی از روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه رونمایی و فعالیت خود را آغاز کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک