آخرین اخبار

19. آبان 1394 - 14:41   |   کد مطلب: 3852
فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
برگزاری یادواره شهدای عشایر استان در یاسوج
فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری یادواره 39 شهید دهستان دشمن زیاری از برگزاری یادواره شهدای عشایر استان در یاسوج مرکز استان تا پایان امسال خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

علی ستوده نیا فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه، هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: بدون شک ما نباید اجازه دهیم که این فرهنگ  جامعه فراموش شود.

 

فرمانده ناحیه بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای تجدید بیعت با آرمان های شهدا دانست.

 

ستوده نیا با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند شهدا در پویایی و بالندگی نظام اسلامی تصریح کرد: همگان باید برای پاسداشت شهدا و تبیین ارزش‌های اسلامی گام‌های موثری بردارند.

 

وی خاطرنشان کرد: سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی و توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

 

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان  اینکه یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید منتقل کنیم، برگزاری یادواره شهداست، تاکید کرد: برگزاری این گونه گنگره‌ها و یادواره‌ها بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاوردهای شهداست.

 

ستوده نیا گفت:برگزاری یادواره ها را با حفظ روحیه مقاومت و استکبار ستیزی نسل سوم و چهارم انقلابی در کنار شهدا و خانواده شهدا برگزار می کنیم.

 

وی با بیان اینکه یادواره 39 شهید دهستان دشمن زیاری ششمین یادواره حوزه های عشایری است که  بر گزار شد اغزود: تا پایان سال در مجموع هشت یادواره حوزه ای و 22 یادواره پایگاه هی در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.

 

ستوده نیا با اشاره به گذشته پر افتخار عشایر استان، گفت: عشایر استان اعلام آمادگی خود را در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب ابراز می دارند.

 

وی از برگزاری یادواره شهدای عشایر استان در یاسوج مرکز استان تا پایان امسال خبر داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک