آخرین اخبار

18. آبان 1394 - 13:32   |   کد مطلب: 3846
رئيس كل دادگستري استان در حاشيه سفر به ديشموك:
ديشموك از مشكلات بسياري رنج‌ مي‌برد+تصاوير
رئيس كل دادگستري كهگيلويه و بويراحمد گفت: مسئله راه ارتباطی و تصافات، نبود گیرنده دیجیتالی در روستاها و استفاده از ماهواره و کمبود سوخت و تخریب منابع طبیعی در ديشموك منجر به کشیده شدن پرونده‌ها به دستگاه قضا می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاونان خود از حوزه­ قضایی دیشموک بازدید ومسائل و مشکلات این حوزه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

 

رئیس دادگاه عمومی دیشموک  در  دیدار  با حجت الاسلام مزارعي، گفت: دو مسئله مهم تخریب منابع طبیعی و استفاده از ماهواره بیشترین پرونده‌های در حال بررسی در این حوزه است که انتظار می‌رود مسئولان ما را یاری کنند.

 

علی حسینی اضافه کرد: کمبود نیروی آشنا به امر قضاوت در کمک به این دستگاه در دیشموک مشکل را برای ما  دوچندان کرد.

 

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید، ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به همکاران قضایی و اداری دادگاه عمومی دیشموک به بررسی مسائل مطروحه و مشکلات جاری آن حوزه قضایی پرداخت.

 

 حجت الاسلام والمسلمین مزارعی گفت: ارتباطات محدود جاده­ای و مخابراتی، عدم زیرساخت­‌های بسیاری از امکانات از قبیل گاز، گیرنده‌های دیجیتالی و...در دیشموک باعث شده تا این منطقه را به یکی از محرومترین بخش‌های این کشور تبدیل کند.

 

وی، نبود گاز در این منطقه را عامل مهم تخریب منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: مسئولان در امر سوخت‌رسانی به این منطقه توجه بیشتری کنند چرا که پرونده‌های کثیری در این‌خصوص در اجراء است.

 

این مسئول، عدم برخورداری روستاهای دیشموک از گیرنده دیجیتالی را یکی دیگر از معضلات این منطقه دانست و گفت: این موضوع باعث شد تا گرایش مردم به استفاده از ماهواره افزایش پیدا کرده و متاسفانه دانش‌آموزان به جای ترقی پله‌های موفقیت، به انحراف کشیده شوند.

 

حجت‌الاسلام مزارعی گفت: نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله صداوسیما برای حل گیرنده‌های دیجیتالی، اداره راه و شهرسازی برای برطرف کردن معضل جاده ارتباطی و شرکت نفت و گاز برای خدمت‌رسانی به موقع به مردم دیشموک اقدام کنند تا این مسائل خدای ناکرده به دستگاه قضا وارد نشود.

 

وی تصریح کرد: مسئله راه ارتباطی و تصافات، نبود گیرنده دیجیتالی و استفاده از ماهواره و کمبود سوخت و تخریب منابع طبیعی منجر به کشیده شدن پرونده‌ها به دستگاه قضا می‌شود.

 

در پایان مسئولان قضایی استان از ساختمان تازه تاسیس دادگاه بخش دیشموک بازدید کردند که رئیس کل دادگستری استان از افتتاح این ساختمان در آینده نزدیک خبر داد.

 

عكس: وحيد آهنگ

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک