آخرین اخبار

16. آبان 1394 - 16:24   |   کد مطلب: 3832
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه این حرکت شایسته مردم نیست و بی‌‌عرضگی و سوء مدیریت است، تصریح کرد: ما به سادگی از این مسئله نخواهیم گذشت و قضیه را تا حصول نتیجه تعقیب خواهم کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه, حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: رهبر و مدیر یک جامعه اسلامی باید تمام توجه اش به فرهنگ خدا و خواسته های الهی که مصالح بشریت در آن است باشد.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه برخی کارهای نادرست و جود دارد که نمی خواهیم بیان کنیم و  اگر هم حرف از جانب ما زده شودبرخی دوستان ناراحت می شوند افزود: ولی در شرایطی که سوء مدیریت ها باعث زیان به شهرستان می شود میتوانیم که ساکت بمانیم و حرفی نزنیم.

 

وی از بلاتکلیف بودن 400 تن برنج در شهرستان کهگیلویه ابراز گلایه کرد و ادامه داد: بعد از چند ماه هنوز مسئولان پاسخ درستی نمی دهند و دلیل این سوء مدیریت را بیان نمی کنند.

 

امام جمعه دهدشت تاکید کرد: به چه دلیل این همه برنج انبار شده که تاریخ مصرف آن ها بگذرد، اینها همه ناشی از سوء مدیریت است؟

 

وی با بیان اینکه در این شهرستان افرادی هستند که بیش از یک ماه برنج را در خانه خود ندیده‌اند و توانایی خرید ندارند، افزود: 400 تن برنج هدر رفته غذای 2 میلیون انسان در یک روز را تامین می‌کرد اما گذاشتند در انبار بماند و تاریخ مصرف آن بگذرد.

 

حسینی با اشاره به اینکه این سوئ مدیریت خسارت یک میلیارد و 700 میلیون تومانی به بار آورده است عنوان کرد: این حکایت نشان می دهد که برخی مدیران در خواب به سر می برند.

 

وی گفت: چرا مسئولان اطلاع رسانی نکردند؟ چرا انکار کردند؟ تاریخ مصرف آن ها گذشته؟ منتظر جواب آزمایش هستند یعنی چه؟ مسئولان باید اطلاع می دادند بالاخره یک کاری می کردیم، چرا تقسیم نکردند تا به این مرحله رسید، می گویند ذخیره کردیم برای مردم، چرا وقتی تاریخ مصرف گذشت اطلاع ندادید.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه این حرکت شایسته مردم نیست و بی‌‌عرضگی و سوء مدیریت است، تصریح کرد: ما به سادگی از این مسئله نخواهیم گذشت و قضیه را تا حصول نتیجه تعقیب خواهم کرد.

 

وی گفت: حتی برخی با انواع شبهه افکنی می گویند این برنج ها برای انتخابات جمع آوری شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک