آخرین اخبار

23. مهر 1394 - 19:41   |   کد مطلب: 3634
بخشدار ديشمموك در جمع عزاداران ايل سوگوار عنوان كرد:
امام حسين(ع) تنها راه عبور از انحراف دشمنان را مقابله با آنان دانست
بخشدار ديشموك گفت: امام حسين(ع) تنها راه عبور از انحراف دشمنان را مقابله با آنان دانست و گفت: به منظور امربه معروف و نهي از منكر و ايستادگي در مقابل دشمن، قيام عاشورا اتفاق افتاد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، رئيس شوراي اداري ديشموك در حاشیه  مراسم ايل سوگوار در جمع عزاداران، ضمن تسلیت ماه حزن و اندوه محرم به کلیه عاشقان و شیفتگان اباعبدالله‌الحسین (ع)، درس‌های عاشورا را عزت، از خودگذشتگي ، ولايتمداري و ولايت دوستي در راه اعتلاي دين مبين اسلام دانست.

 

وي افزود: قيام عاشورا به واسطه اقدام جدي اهل‌بيت عصمت و طهارت در مقابل زورگويي دشمنان و ايستادگي در مقابل دشمنان و انحراف دشمن بنا گذاشته شد.

 

وي تصريح كرد: امام حسين(ع) تنها راه عبور از انحراف دشمنان را مقابله با آنان دانست و  گفت: به منظور امربه معروف و نهي از منكر و ايستادگي در مقابل دشمنان اسلام، قيام عاشورا اتفاق افتاد.

 

وي خاطرنشان كرد: قيام عاشور مختص به يك زمان و مكان خاص نيست و شما مي‌بينيد كه باگذشت بيش  1400 سال  همچنان عشق و ارادت مردم به اهل‌بيت عصمت و طهارت متجلي‌تر مي‌شود.

 

دادي نژاد در پايان از عوامل دست‌اندركار برنامه ايل سوگوار شبكه دنا تقدير و تشكر كرد كه با تلاش خود سعي بر به تصوير كشيدن تجلي عزاي اباعبدالله‌الحسين را دارند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک