آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 19:51   |   کد مطلب: 3603
حمله قلبی منجر به فوت میرحسین موسوی صحت ندارد و ایشان در حصر خانگی قانونی خود به امکانات مختلفی از جمله خدمات ویژه پزشکی دسترسی دارند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، امروز در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها شایعه‌ای منتشر شده که در حال فراگیر شدن است و آن شایعه درخصوص میرحسن موسوی است.

 

براساس این شایعه، ادعا می‌شود که میرحسین موسوی امروز فوت کرده است.

 

با پیگیری‌ها از منابع آگاه و مطلع، معلوم شد این شایعه کاملا کذب بود و کاملا تکذیب می‌شود. بنابراین و براساس گفته‌های منابع کاملا موثق، میرحسین موسوی در سلامت کامل به سر برده و هیچ مشکلی که حیات و یا حتی سلامت وی را تهدید کند وجود ندارد.

 

متن و عکس شایعه سکته و مرگ میرحسین موسوی 

بنا بر اخبار موثق میر حسین موسوی نخست وزیر اسبق و بنیان گذار جنبش سبز ساعاتی پیش بعد ازتحمل شش سال حبس در منزل مسکونی خود دچار حمله قلبی شده و بعلت عدم صدور مجوز انتقال به بیمارستان متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد… (شایعه است)

 

 

شایعه سکته و مرگ میرحسین موسوی,مرگ میرحسین موسوی شایعه است,میرحسین موسوی,مرگ میر حسین موسوی دروغ است,درگذشت میرحسین موسوی تکذیب شد,میر حسین موسوی مرد شایعه است,سکته میرحسین موسوی شایعه است,شایعه فوت میرحسین موسوی,خبر فوت میرحسین موسوی در مهر 94

شایعات مختلفی در مورد میرحسین موسوی در بازه های زمانی مختلف منتشر می شود

 

شایعه حمله قلبی او تازگی ندارد و اولین بار در اسفند ۸۸ منتشر و تکذیب شد.

 

در مرداد و شهریور سال ۹۱ نیز دو بار او به مرکز قلب تهران منتقل شده است و تحت امور درمانی قرار گرفته است،در اردیبهشت سال ۹۳ نیز او به بیمارستان منتقل شد و ضمن ملاقات با دخترانش،تحت عمل آنژیو گرافی قرار گرفت.

منبع: شایعات

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک