آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 20:09   |   کد مطلب: 3597
پس از سخنرانی نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، برخی سایت های خبری کهگیلویه وبویراحمد با ذوق زدگی تبلیغاتی خاصی اظهارات نماینده گچساران و باشت در مورد برجام را به طور وسیعی تیتر کردند و آن را به نام نطق تاریخی،تاج استان، صدای کوبنده مردم و ... قلمداد کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از صبح زاگرس، فارغ از این که اظهارات و مواضع تاجگردون در مورد برجام تا چه میزان درست و منطقی باشد، برجسته کردن اختصاصی سخنان وی در برخی از رسانه های استان و استفاده از عناوین عجیب و غریب در این خبرها نشان از تلاش گسترده این سایت ها برای تبلیغات انتخاباتی در مورد تاجگردون است.

این رسانه ها با تیترهایی مانند نطق تاریخی و تاج استان و تیترهای مانند این، بیشتر اخبار خود را به سخنان تاجگردون و حتی مواضع اینستاگرامی وی اختصاص داده اند.

 

این رپورتاژ تبلیغاتی چند وقتی است به صورت گسترده در رسانه هایی که شائبه وابستگی آن ها به نمایندگان وجود دارد کاملا به چشم می خورد. حتی برخی از این رسانه ها پا را فراتر نهاده و  با یادداشت هایی سرنوشت انتخابات بعدی مجلس را به زلف واکنش های  نمایندگان فعلی استان در خصوص برجام، گره زده اند.

برخی از تیترها را در عکس نوشته های زیر می بینید.

انتهای پیام/200

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک