آخرین اخبار

11. مهر 1394 - 10:42   |   کد مطلب: 3555
به مناسبت هفته نیروی انتظامی کارکنان ساعی و خانواده شهدای نیروی انتظامی کهگیلویه تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ستاد فرماندهی انتظامی دهدشت برگزار شد.

 

در این مراسم که فرماندار و اعضای شورای تامین، خانواده‌های شهدا و مدیران حضور داشتند پرسنل ساعی نیروی انتظامی کارکنان بازنشسته و خانواده شهدای این حوزه تجلیل شدند.

 

سرهنگ جهان دیماز در مراسم آغازین هفته نیروی انتظامی گزارشی از عملکرد شش ماهه مجموعه انتظامی شهرستان ارائه و از کاهش 17 درصدی وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه برخورد شدید با سارقان را علت کاهش وقوع دانست و گفت: کشف سرقت طی این مدت 3 درصد رشد داشته است.

 

دیماز دستگیری هزار و 36 مجرم در عملیات‌های مختلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس شهرستان برشمرد و افزود: 195 نفر از این مجرمان در بحث مواد مخدر نقش داشتند.

 

این مسئول هم چنین با اشاره به گزارش پلیس 110 تعداد تماس‌های تلفنی ثبت شده در سامانه این حوزه را 17 هزار و 910 مورد عنوان و خاطرنشان کرد: هفت هزار و 756 مورد از این تماس ها منجر به عملیات پلیسی شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه در این مراسم از سروان نوربخش قلی زاده، ستوان سوم حمزه یزدان منفرد، ستوان وظیفه مجید طاهری زاده و سرباز وظیفه محمد رشید داستان به عنوان پرسنل ساعی نیروی انتظامی شهرستان تجلیل شد.

نیروی انتظامی
نیروی انتظامی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک