آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 11:02   |   کد مطلب: 3529
مجید مجیدی گفت: در جهانی به سر می‌بریم که اسلام زیر ضربات تازیانه قرار گرفته و در طول سالیان گذشته چهره زشت و کریهی از آن را نمایش داده‌اند. این فیلم تلاشی بود تا قطره‌ای از اقیانوس رحمت دین اسلام و پیامبر اکرم(ص) را نمایش دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» با حضور عوامل آن و دست اندرکاران جشنواره در سالن سینمایی شهید آوینی همدان و با تقدیر و تجلیل از مجید مجیدی به نمایش در آمد.

بنا بر این گزارش در ابتدای این مراسم علیرضا شجاع نوری دبیر جشنواره فیلم نوجوان همدان گفت: مردم خواستند که این مراسم تقدیر برای عوامل فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» در همدان برگزار شود. بسیار خوشحال هستیم که کارگردان فیلم به همراه برخی از بازیگران و عوامل پشت صحنه در این مراسم حاضر شدند.

در ادامه مراسم محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان طی سخنانی به روی صحنه آمد و گفت:  من و همه مردم همدان در پوست خود نمی گنجیم چرا که به خاطر لطف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونینش جشنواره فیلم نوجوان به همدان باز گشت. همچنین خوشحالیم که دبیرخانه دائمی جشنواره به همدان بازگشت. مردم همدان فرهنگی و فرهنگ دوست هستند آن هم با تاریخ کهنی که دارند.

وی در ادامه گفت: شایسته بود که جشنواره در همدان بماند. امشب افتخار دیگری نسیب ما شده است. آن هم حضور عزیزی است که با عشق فیلمی را به جهان و اسلام هدیه کرد که معرف و نشان دهنده رحمت پیامبر اکرم (ص) است. در این زمانه خیلی ها چنگ به چهره آفتاب زده اند اما قطعاً این فیلم بخشی از تجلی رحمت الهی را با توانمندی این کارگردان به نمایش گذاشته است. آرزو دارم مجید مجیدی از این دل ساخته ها در معرفی بزرگان ما داشته باشند و در این مسیر بکوشند.

در ادامه مراسم علیرضا شجاع نوری دبیر جشنواره فیلم نوجوان از مدیران و بازیگران فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند او همچنین در هنگام دعوت از مجیدی گفت: می خواهم از کسی که جنونش بالا زد و اخلاص یقه اش را گرفت تا فیلم همچون «محمد رسول الله (ص)» بسازد دعوت کنم تا به روی صحنه بیایند.

در طی این مراسم عوامل فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» که به روی صحنه آمدند هر کدام چند جمله کوتاهی صحبت کردند که به شرح ذیل آمده است.

مهدی پاکدل «بازیگر» گفت: خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم خدمت مردم هنر دوست همدان.

محمد عسگری «بازیگر» گفت: خوشحالم که در خدمت شما مردم هنر دوست همدان هستم و در امروز من هم به نوعی در تاریخ هنر این شهر سهم دارم.

آی ار رحمان «آهنگساز» گفت: بسیار خوشحالم که با مجید مجیدی کار کردم.

علی سبزواری گفت:  ابتدا تشکر می کنم از این که بنده را برای این مراسم دعوت کردید . خوشحالم که این فیلم به دست مجیدی ساخته شد البته تبریک اصلی را برای این می گویم که این فیلم در ایران ساخته شد.

جعفری قاسمی «بازیگر» گفت: چندی پیش از این که برای بازی در فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» انتخاب شوم به یکی از دوستانم گفتم که تیره پوست ها در سینمای ایران جایی ندارند بعد از چند ماه من تیره پوست حارث محمد شدم. «او همچنین بعد از اتمام این جمله اشک در چشمانش جمع شد و نتوانست حرف خود را ادامه دهد.

در پایان مراسم بعد اهدا یادبود هایی به عوامل فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» مجید مجیدی طی سخنانی گفت: امروز در جهانی به سر می بریم که اسلام مورد تازیانه قرار می گیرد. در طول سالیان گذشته چهره زشت و کریهی از اسلام را نشان داده اند. این فیلم تلاشی بود تا قطره ای از اقیانوس رحمت دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) است که آن را به نمایش گذاشته است.

وی در ادامه افزود: علیرضا شجاع نوری بسیار خالصانه و عاشقانه کار کرد و به نظرم زیباترین و بهترین بازی عمر خودش را در این فیلم ایفا کرده است.

او همچنین با اشاره به این که آی ار رحمان فیلمساز بزرگی است گفت: این آهنگساز نه تنها به خاطر آهنگسازی فرد بزرگی است بلکه یک مسلمان واقعی است. وقتی قرار شد که این فیلم را بسازد به مشهد رفت و به گونه ای اجازه گرفت و این نشان از ادب او دارد.

مجیدی گفت: این آهنگساز در ابتدا هندو بوده و سالیان زیادی است که به دین اسلام مشرف شده است. و عاشقانه دو سال برای موسیقی این فیلم زحمت کشید و موسیقی فیلم جاودانه خواهد ماند.

او همچنین در پایان گفت: دوران نوجوانی من در این شهر گذشته است و خاطرات خوبی دارم در حقیقت نیمی از من همدانی است چرا که مادرم متولد این شهر است.

منبع :فارس

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک