آخرین اخبار

4. مهر 1394 - 19:51   |   کد مطلب: 3494
رییس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه گفت: بهسازی و تعریض جاده دهدشت، طولیان - قلعه رئیسی با پیشرفت فیزیکی 35 درصد در حال اجراست.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، علی اصغر تارم رییس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه با اشاره به وضعیت نامناسب مسیر ارتباطی قلعه رییسی به دهدشت افزود: برای ارتقای این مسیر ارتباطی از فرعی درجه یک به جاده اصلی 600 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

 

وی اظهارکرد: در سال جاری از محل اعتبارات ماده 180 قریب به 32 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یافت.

 

تارم تصریح کرد: با توجه به به غیر استاندارد بودن و وضعیت نامناسب جاده دهدشت به قلعه رییسی می طلبد مسوولان استانی در تخصیص اعتبارات برای بهسازی و تعریض این مسیر ارتباطی همکاری کنند.

 

وی طول جاده قلعه رییسی به دهدشت را 65 کیلومتر دانست و ابراز داشت: بهسازی و تعریض سه کیلومتر از این مسیر از سمت قلعه رییسی در حال اجراست.

 

تارم طول راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان را یکهزارو 250 کیلومتر دانست و ابراز داشت: از این تعداد 970 کیلومتر راه روستایی است که 400 کیلومتر آسفالت شده است.

 

شهرستان کهگیلویه با 132 هزار نفر جمعیت دارای چهارشهر، چهاربخش و 10 دهستان است.

منبع: ایرنا

دیدگاه‌ها

متاسفم براي آقاي تارم كه اينهمه دروغ ميگويد؛ومگر ديشموك جزء حوزه استحفاظي ايشان نيست
ای کاش اعتبارات ماه قبل 89در دست شما مردکه بهایی بود یا موقعیت قبلی سردار هاشمی را داشتید چون میدانم در کار اجرایی حریف نداری
ای کاش اعتبارات ماه قبل 89در دست شما مردکه بهایی بود یا موقعیت قبلی سردار هاشمی را داشتید چون میدانم در کار اجرایی حریف نداری

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک