آخرین اخبار

4. مهر 1394 - 19:51   |   کد مطلب: 3493
مدیر شرکت توزیع برق کهگیلویه
پایداری شبکه برق کهگیلویه افزایش می‌یابد
مدیر شرکت توزیع برق کهگیلویه با بیان اینکه یک فیدر جدید با طول یک هزار ۸۵۰ و اعتبار ۱۷۶ میلیون تومان برای تعدیل بار و جداسازی تامین برق در استان احداث می‌شود،گفت: پایداری شبکه برق کهگیلویه افزایش می‌یابد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، خسرو پرویزی مدیر شرکت توزیع برق کهگیلویهبا اشاره به اینکه 8 فیدر در این شهرستان وجود دارد،اظهار داشت: جهت رفاه حال مردم پایداری شبکه برق کهگیلویه افزایش می‌یابد.

مدیر شرکت توزیع برق کهگیلویه با بیان اینکه 36 هزار و 476 مشترک در شهرستان کهگیلویه وجود دارد، گفت: 176 مشترک در این شهرستان صنعتی و 30 هزار و 980 مشترک خانگی هستند.

وی با اشاره به اینکه رشد بار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 مگاوات افزایش داشته است،عنوان کرد: پیک مصرف در شهرستان کهگیلویه شکسته شد.

مدیر شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه بیان کرد: تأمین برق پایدار، پراکندگی جمعیت و فرسودگی شبکه مهم‌ترین مشکلات شرکت توزیع نیروی برق است.

پرویزی با اشاره به افتتاح 6 کیلومتر خط فشار متوسط برق حوزه حومه غربی،چنگلوا و چهارمه از فیدر  5072 در هفته دولت،افزود: یک فیدر جدید با طول یک هزار 850 و اعتبار 176 میلیون تومان برای تعدیل بار و جداسازی تامین برق شهر سوق، روستای چهارمه، سرچهارمه، چنگلوا و کارخانه آجر احداث می‌شود.

وی پایین آوردن خاموشی، بهبود در روند بهره‌‌برداری از شبکه،افزایش قانون مانور،پایداری واحد صنعتی کارخانه آجر و رضایت مندی مردم را از مزایای احداث این فیدر جدید برشمرد و ابراز کرد: پروژه خط از دوراهی تنگ پیرزال به سمت صحرای کلاچو 2 هزار و 132 متر طول دارد که 213 میلیون اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته است.

پرویزی از مزایای اجرای این پروژه را تعدیل بار فیدر ضرغام آباد، طولیان، راک و دشت مازه و پایداری شبکه برشمرد و ابراز کرد: با احداث این خط پایداری شبکه در بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک افزایش می‌یابد.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک