آخرین اخبار

4. مهر 1394 - 19:51   |   کد مطلب: 3492
وضعیت گلزار شهدای قلعه‌رئیسی نامطلوب است و انتظار می‌رود شهرداری به مکان شهدا در حد یک پروژه عمرانی کوچک نگاه کند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، هنوز از جان‌فشانی‌ها و ایثارهایشان چیزی نگذشته است، تنها مردمانی هستیم که به پاس قهرمانی‌های دلیرمردان کشورمان این‌گونه قبور مطهرشان را زینت می‌بخشیم. قبور مطهری که حضرت امام خمینی(ره) درباره آنها فرمودند: همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان، عارفان، دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

در حالی که بودجه‌های کلان خرج پارک‌ها و فضای سبز می‌شود، هزینه‌ای برای سامان‌بخشی قبور مطهر شهدا وجود ندارد، این موضوع نه تنها باعث ناراحتی مردم قلعه‌رئیسی بلکه موجب ناراحتی خانواده معظم شهدا شده است.

مسئولان نیز در طول سال چند باری برای گلباران راهشان به گلزار شهدا می‌افتد، اما به ظاهر اهمیت و جایگاه شهدا برای برخی هنوز گمنام است.

با ورود به گلزار شهدا برای خواندن سنگ قبر شهدا باید اول روی مزار تمیز شود چراکه خاک انباشته شده روی آنها اجازه خوانده شدن حتی نام شهدا را نمی‌دهد.

لازم است شهرداری نسبت به ساماندهی گلزار شهدای این شهر هر چه سریع‌تر اقدام کند.

این روزها در هفته دفاع مقدس هستیم؛ هم مردم و هم مسئولان از رشادت‌های شهدا صحبت می‌کنند ولی متاسفانه شهدا هم برای آنها شدند شعار و حتی به مکان‌ها آنها هم توجه نمی‌کنند.

شهدایی که امنیت و آسایش امروز را مدیون آنها می‌دانیم ولی متاسفانه جایگاه آنها در حد یک پروژه عمرانی نیست و هیچ یک از گلزار این شهدا از مکان خوبی برخوردار نیستند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک