آخرین اخبار

4. مهر 1394 - 19:50   |   کد مطلب: 3491
رئیس بیمارستان دهدشت گفت: بیمارستان دهدشت به دستگاه میکروسکوپ جراحی گوش مجهز شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، امیر مولایی‌فر رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان را مطلوب دانست و اظهار داشت: بسته هتلینگ بیمارستان در بخش‌هایی اجرا شده و در دیگر بخش‌ها نیز در حال اجرا است.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت تصریح کرد: تعمیر و بازسازی بخش‌های داخلی و نوزادان به خاطر در دست کار بودن عملیات آماده‌سازی بخش ام.آر.آی باقی مانده و در آینده عملیاتی خواهد شد.

مولایی‌فر یادآور شد: در دو ماه اخیر اجرای هتلینگ در بخش جراحی با هزینه 70 میلیون تومانی شروع شده بود که هفته گذشته به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه واگذاری بازسازی این بخش به پیمانکار و برآورد 140 میلیون تومانی نیازمند است، افزود: کلیه کار اجرایی با نیروی خدماتی بیمارستان اجرایی شده و این کار باعث صرفه‌جویی 70 میلیون تومانی در هزینه هتلینگ شده است.

مولایی‌فر درباره اجرای هتلینگ در بخش جراحی با توجه به شرایط خاص این بخش تصریح کرد: تنها بخشی که علاوه بر بازسازی ظاهری فاضلاب و انشعابات به طور کامل تعویض، تعمیر و شرایط مراقبت از بیماران بهبود بخشیده شد.

این مسئول از انجام جراحی میکروسکوپ گوش برای نخستین بار در بیمارستان دهدشت خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده از واحد تجهیزات پزشکی استان، میکروسکوپ جراحی گوش با هزینه 32 میلیون تومان خریداری و در بخش جراحی نصب شده است.

مولایی‌فر با بیان اینکه پیش از این امکان انجام این نوع عمل جراحی وجود نداشته است، افزود: تا به امروز جراحی‌های بیمارستان دهدشت محدود به شکستگی بینی بوده و با نصب این دستگاه امکان جراحی‌های تخصصی گوش داخلی و میانی در بیمارستان دهدشت فراهم می‌شود.

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک