آخرین اخبار

4. مهر 1394 - 16:16   |   کد مطلب: 3480
یک ارباب رجوع در گفت‌گو با خبرنگار كهگيلويه، اظهار کرد: جهت دريافت وام وارد بانك شده‌ام ولي با پرخاشگري و پرتاب ميخكوب از سوي رئيس اين بانك روبرو شدم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه از دیشموک، درگیری رئیس بانک ملی شعبه دیشموک با یک ارباب رجوع خبرنگار كهگيلويه را وادار کرد تا در گزارشی بحث تکریم ارباب رجوع را به نگارش در آورد، با توجه به اینکه بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه‌های دولتی مطرح است در واقع طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسید و در حال اجرا است.

 

و اساساً، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی تکریم است و آن نیاز نهفته‌ای  میان مردم و دستگاه‌های اجرای بود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، این نیاز را کشف و به همه دستگاه‌ها ابلاغ نمود.

 

اما کو گوش شنوا و کو چشم بینا، در حقیقت طرح تکریم ارباب رجوع در امورهایی از قبیل، پایبندی به اخلاق اسلامی که خود شامل متصف بودن به صفت تقوا و خداترسی، خلوص نیت در انجام وظیفه، خوش رفتاری با ارباب رجوع، داشتن صبر و بردباری و برخورداری از توانمندی و تخصص و مهم‌ترین خصوصیتی که یک مسئول باید داشته باشد سعه صدر است.

 

اما پرخاشگری رئیس بانک ملی دیشموک با ارباب رجوع در هر ماه و هر هفته‌ای باعث شده است که این بار با پرتاب میخ‌کوب به طرف ارباب رجوع از طرف رئیس بانک ملی دیشموک دل ارباب رجوعی که برای خواسته خود به بانک مراجعه کرد، را آزرده کند.

 

یک ارباب رجوع در گفت‌گو با خبرنگار كهگيلويه، اظهار کرد: جهت پیگیری دریافت وام که خیلی وقت در این بانک تشکیل پرونده دادم مراجعه کردم ولي با اخلاق ناپسند و حرکات غیر انسانی مواجه گردیدم.

 

وی خاطرنشان کرد: روزها افراد زیادی هستند که از دست مسئول این بانک به واحد بازرسی و حراست بانک ملی گلایه‌مندی خود را اعلان می‌کننداما آنها پاسخ مناسبی از طرف مسئولان دریافت نمی‌کنند.

 

وی افزود: پیگیری نکردن برخی قضایا از طرف بانک ملی مرکزی در خصوص پرسنل بانک ملی دیشموک باعث می‌شود که بسیاری از آقایانی که در این بانک حساب دارند حساب خود را به بانک‌های عامل در قلعه‌رئیسی انتقال دهند.

 

این ارباب رجوع گفت: جمعیت 24 هزارنفری منطقه دیشموک نیاز به بانک‌های عامل بیشتری خواهد بود چون تنها چیزی که هر مسئول و هر فردی را به کار اصولی وادار خواهد کرد، رقابت است که اگر در دیشموک بانک دیگری مستقر بود مسئولان بانک ملی دیشموک حق بی‌احترامی به ارباب رجوع را نخواهند داشت.

 

به گزارش كهگيلويه، آیا در کشور جمهوری اسلامی ایران که همه مسئولان تلاش‌شان بر خدمت‌رسانی برای مردم است، برخورد رئیس بانک ملی دیشموک خودسرانه و در اوج غرور در این قانون جایی دارد؟!

 

آيا بانكي آن هم با نام بانك ملي ايران كه شعارش هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد.هدف من و همکاران جلب رضایت مشتری است و شعار ما :" مشتری ولی نمعت ما است "" همواره حق با مشتری است "، با اين برخورد رئيس بانك ملي ديشموك تطابق دارد.

 

برخورد همراه با عصبانیت و درگیری فیزیکی درهنگام انجام وظیفه یک مسئول،نشانگر چه خصوصیاتی از این مسئول خواهد بود؟

 

در نظام جمهوری اسلامی ایران هر مدیری یک مافوق دارد که در چنینی مواقعی بتواند از دایره اختیارات خود در جهت رفع معضلاتی اینچنین با مدیران خاطی برخورد لازم را داشته باشد.

 

اين پايگاه خبري از مسئولان شهرستانی و استانی انتظار دارد که با چنین مسئولانی برخورد قانونی گردد.

انتهای پیام:و/آ

 

 

منبع:فارس

دیدگاه‌ها

باید دید که فشاری که مردم به ایشان وارد کردند در چه حدی بوده که آدم آرامی مثل ایشان اینقدر عصبی شدند...

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک