آخرین اخبار

3. مهر 1394 - 16:16   |   کد مطلب: 3479
با بیان اینکه سونامی بیکاری در استان ما و به تبع در شهرستان کهگیلویه شدت گرفته است تأکید کرد: باید اقتصاد در دست مردم باشد و دولت بخش خصوصی را حمایت کند تا برای پیشرفت شهرستان وارد عمل شود.
پایگاه خبری کهگیلویه-سردار عدل هاشمی

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،  سردار عدل هاشمی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نظام بیکار ننشستند و با برنامه ریزی های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و راه اندازی سازمان مجاهدین خلق سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نمودند که با پشتکاری ملت ایران و رهبری اقتدار آفرین نظام جمهوری اسلامی همه برنامه های آن به شکست منجر شد و چیزی جز رسوایی نتیجه ای برای دشمن به همراه نداشت.

 

وی با بیان اینکه دشمن هم اکنون با طراحی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی در براندازی نظام اسلامی را دارد،عنوان کرد: دشمن از اوایل انقلاب تحریم‌ها را برما تحمیل کردند و با گذشت زمان آنها را تشدید کردند و وقتی دیدند ملت ایران استقامت کردند با استفاده از غول‌های رسانه‌ای خود سعی در انحراف جوانان ما را دارند.

 

هاشمی با بیان اینکه سونامی بیکاری در استان ما و به تبع در شهرستان کهگیلویه شدت گرفته است، خواستار جذب سرمایه گذار خصوصی جهت ایجاد اشتغال در شهرستان شد.

 

وی بابیان اینکه محور پاتاوه به دهدشت 120 کیلومتر است،بیان کرد: قرارگاه خاتم 63 کیلومتر از سخت‌ترین قطعه این محور را ساماندهی و اجرا کرد.

 

هاشمی با اشاره به اینکه قرارداد پروژه محور پاتاوه به دهدشت در سال 1385 منعقد شد،گفت: با گذشت 8 سال از این پروژه فقط 9 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در سال 90 که در اختیار قرارگاه خاتم قرار گرفت با 5 سال تلاش شبانه روزی به پیشرفت فیزیکی 70 درصد رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چیزی قریب به 150 میلیارد تومان برای محور پاتاوه – دهدشت هزینه شده است.

 

هاشمی با بیان اینکه قطعه اول این پروژه فقط 30 درصد آن باقی مانده است گفت: در صورت به اتمام رسیدن این 30 درصد و افتتاح این محور زمینه اشتغال در شهرستان فراهم و بالای 120 کیلومتر مسیر به مرکز کشور کوتاه تر خواهد شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک